Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 I SUV Facelifting

Alexy, 7 lat temu
Silnik 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 48 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo XC60 I SUV Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2015 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Doskonałe spasowanie silnika a wąskim zakresie wysokiego momentu obrotowego (400Nm) z 8 biegową skryznią biegów. Daje radę ;)
5,0
Całokształt
Auto spełnia wszystkie powierzone w nim oczekiwania i zaskakująco dobrze sprawdza się na autostradzie. Zapewnia komfort i widoczność wraz z dużym bezpieczeństwem podróży.
Wrażenia
5,0
Silnik
2l, 2tony(prawie) a do 100 km/h w 8,2 sek? Biorę ;) Ósmy bieg jest wspaniały także - 3 tysiące obrotów przy 205 km/h - można jeździć.
4,0
Skrzynia biegów
DSG działa lepiej jak robiąc na niej 160 tys mogłem sprawdzić. Tutaj jednak komfort jest zapewniony, a i 8 przełożeń w trybie automatycznym świetnie się sprawdza. Odradzam samemu biegi zmieniać, bo można się pogubić (silnika nie słychać).
4,0
Układ jezdny
Czuć masę, która w bardziej krytycznych momentach może być trudniejsza do opanowania. Zapewniony jest komfort jak i w mojej wersji mam możliwość regulacji sztywności zawieszenia - to się sprawdza!
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, kamera cofania też się sprawdza.
5,0
Ergonomia
Na nic nie narzekam, a panel środkowy jest po 5 minutach intuicyjny - to pozory, że jest tam wiele przycisków - poza tym całość można wygodnie z kierownicy obsłużyć - pokrętło i 2 przyciski do kompletu wystarczają wówczas w całości. Rewelacyjne foteliki dla dzieci w pakiecie "family" wbudowane w tylne siedziska.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych zarzutów - świetna klima jak i szybkie nagrzewanie się wnętrza w zimie. Nawiewy dla pasażerów z tyłu także się sprawdzają.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przydałoby się więcej miejsca, dyskomfortu jednak nie czuć.
5,0
Wyciszenie
Jadąc spokojnie nic nie słychać, cisza i spokój. Przy jeździe dynamicznej silnik daje o sobie znać, podobnie jak szumy powietrza - ale utrzymanie 180km/h na autostracie nie przysparza żadnych kłopotów - rozmowa normalna nadal jest możliwa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto drogie, serwis także. Więcej nie wiem, bo nic się jeszcze nie zepsuło.
4,0
Stosunek jakość/cena
200 tys. po rabacie jakie zapłaciłem za ten samochód to masa pieniędzy. Dla osób, które wiedzą czego szukają - jednak nieco za markę się dopłaca, choć w szczegółach widać różnicę między Volvo a autami o niższych cenach (wykończenie wnętrza, czy solidność szczegółów i przemyślanych rozwiązań)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po prawie 50 tys. absolutny brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC60 I SUV Facelifting