Swietne dopracowane auto, komfortowa i jak trzeba szybka jazda. Co najmniej dorównuje konkurencji (x3/a5), w wielu miejscach przewyższa - tańsze opcje, więcej w pakiecie bazowym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Z automatem silnik slychac tylko przy mocniejszym depnięciu, dzwięk jest lagodniejszy i milszy dla ucha niz wersje 2.4. 190 koni pozwala na sprawne przyspieszanie i jazde austrada bez kompleksow
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma szarpniec, biegi sa sprawnie zmieniane. 8 biegów to luksus a w trybie S pozwala na dynamiczna jazde i nie zateskni sie do manuala nawet przez chwile
4,0
Układ jezdny
Układ jezdy z mondeo czyli jest dobrze. Jazda na 17 jest komfortowa, przy mniejszym profilu zawieszenie tlucze sie
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze chociaz mam problem z przyciemnianymi szybami i przyciemnianym lusterkiem, w lusterku widze tylko ciemnosc plus swiatla aut za mna
5,0
Ergonomia
Jest prosto i ergonomicznie, mozna to ocenic w 10 minut w salonie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest swietnie + dodatkowe dogrzewanie plynu chlodzenia w zimniejsze dni (ponizej 14 stopni)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale to jest w xc90 ;) tu jest po prostu dobrze
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika oraz szumow opon i dzwiekow z zewnatrz doskonale. Przy wiekszych predkosciach (160+) będzie slyszalny szum
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porownujac koszty serwisowania z konkurencja jest dobrze. Spalanie wychodzi lepiej niz w niejednym kompakcie
4,0
Stosunek jakość/cena
Swietne auto za przystepne pieniadze, duzo zalezy od rabatu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie stwierdzilem poki co
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie stwierdzilem poki co
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
[l/100km]