Szukaj
REKLAMA

Oceny Volvo XC60 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Volvo XC60

4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
3,5
~Krzysztof
Volvo XC60 II
Crossover Facelifting 2.0 B4 197KM 145kW
Rozczarowanie, ciągłe problemy z oprogramowaniem, powolne multimedia. Losowo przestają działać podstawowe funkcje - klimatyzacja, dźwięk, sygnał GPS/LTE, kamery czy czujniki. Radio notorycznie nie pamięta ostatniej stacji jakiej słuchałem. Nie policzę ile razy resetowałem komputer. Ostatnia aktualizacja skończyła się niepowodzeniem. Nie mogłem dostać się do samochodu przez ponad 2 godziny, na szczęście auto wróciło do życia, ale bez wizyty w...
3,6
~Bucefal
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.0 D3 DRIVE-E 150KM 110kW
Fatalnie zawieszenie, twarde przenosi do wnętrza wszystkie wyboje. Jak ktoś ma piasek w nerkach to OK, zejdzie sam bez potrzeby spacerów czy biegania. Fatalnie się prowadzi, na drogach ekspresowych na łukach ma tendencje do przechodzenia od podsterowności do nadsterowności. Konieczna jest odpowiednia praca gazem by odciążać lub dociążać tylną oś. Auto nie ma hamulców, zamiast hamulców ma spowalniacze. Ale to dobrze, czuje się jakbym miał...
4,8
~Alex
Volvo XC60 II
Crossover Facelifting 2.0d B4 197KM 145kW
Bardzo komfortowe auto dla rodziny na codzień. Małe spalanie, dużo miejsca w środku. Wszystko działa jak powinno i chociaż dziennikarze mówią ze to jest auto bez charakteru, powiem że na codzień tego charakteru i nie potrzebuje. Opisze tutaj kilka rzeczy które mi się spodoba ale nie ma dalej dla nich miejsca. Auto-stop czy coś takiego. Można zapomnieć o hamowaniu na postoju, zmianę biegu na P przy wysiadaniu z auta, wszystko działa...
3,9
~Marcin
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
Materiały bardzo dobrej jakości, ale to jedna z niewielu zalet auta. Prowadzenie przeciętne, bagażnik przeciętny, przyspieszenie przeciętne jak na tę moc. Auto ma też pełno dziwactw - spryskiwacze szyby w wycieraczce, dzięki czemu nie zmyjesz owadów z szyby, lusterka boczne monochromatyczne co nie ściemniają się jak mocno świeci w nie słońce, reflektory adaptacyjne co oślepiają większość kierowców i bardzo wolno zmieniające się na mijania,...
4,1
~Jacek
Volvo XC60 II
Crossover T8 Twin Engine 390KM 287kW
Przesiadłem się z X5 F15 3.0D. Rozważałem zakup Lexusa RX , Mercedesa GLC, Audi Q5, BMW X3. Ze względu na napęd i fotel kierowcy wybrałem VOLVO XC60 T8 Dual Engine w wersji Inscryption, na pneumatyce, z ogrzewaniem postojowym. Jeżdżę 70% miasto 30% poza, głównie po pagórach małopolskich. Mam fotowoltaikę, ładuję w domu. Jak na 390 koni i 5,5s do paki, auto oszczędne mimo, że puste waży 2150 kg. Jestem emerytem i polecam emerytom. Jeśli...
Volvo XC60