Zacznę o pozytywów: komfortowe i wystarczająco dynamiczne zawieszenie, wystarczające osiągi, przestronne wnętrze, nowoczesne multimedia i systemy wsparcia, całkiem spory bagażnik jak na gabaryty samochodu.
Minusy to: marne wyciszenie silnia, który jest głośny, a jego kultura pracy przypomina starego poloneza, czasami wstyd było przejechać po parkingu tak klekotał, skrzynia biegów nie jest premium - przy ostrzejszym przyśpieszeniu efekt jak w skrzyni CVT, w mercedesie 9G czy BMW ZF inna bajka. no i wyposażenie - rozumiem ze nie jest to maksymalna wersja, ale w aucie za 190k żeby nie było w standardzie żadnego (ani jednego punku światła) nad tylną kanapą? No tylna kanapa, dużo miejsca na nogi i stopy , ale strasznie pionowe oparcie. Zagłówki przednich foteli nie regulowane, co wymusza pochylanie głowy do przodu. Aha i aby zamknąć szybko obieg powietrza trzeba przejść 3 ruchy na ekranie dotykowym - to jest kurna niebezpieczne!
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 190KM 140kW
[l/100km]