Auto na które czekałem. W salonie i nawet w trakcie jazd próbnych nie wydawało się duże - pewnie dla tego że porównywany był do większych modeli XC Volvo. W praktyce do bardzo wygodne, obszerne wewnątrz auto. Jak na razie same zaskoczenia na plus.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moim zdaniem T4 to optymalna konfiguracja do tego auta. Rozważałem słabszy ale w końcu auto waży ponad 1.700 kg więc warto mieć trochę zapasu mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Działa sprawnie, bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Świetnie tłumi nierówności - układ kierowniczy chodzi lekko i trzeba się do tego przyzwyczaić ale można docenić po manewrowaniu na parkingu i jeździe w mieście
5,0
Karoseria
Idealny kompromis wielkości auta do walorów użytecznych.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, czujniki przód i tył dopełniają całości
5,0
Ergonomia
Bliski ideału
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń - nie wiem jak w lecie ale w zimie szybko się nagrzewa. Przydatna opcja podgrzewanych foteli
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na prawdę wielkie zaskoczenie na plus. Nie potrzeba niczego więcej.
5,0
Wyciszenie
Jazda z prędkością 140 km i można swobodnie, cicho rozmawiać. Jedyny szum to opony zimowe
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno ocenić bo jedynym kosztem jest zużycie paliwa. Średnio ok. 7,8 - 8 litrów przy jeździe mieszanej (60 % miasto)
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie ale mam nadzieję, że będzie trzymał swoją cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T4 190KM 140kW
[l/100km]