Auto ciche i bardzo wygodne. Multimedia intyicyjne. Auto nie zachęca do szaleńczej jazdy. Aczkolwiek jak trzeba szybko wyprzedzić czy pryspieszyć to robi to wzorowo. Idealnie dla osób które nie robią tras po kilkaset kilometrów dziennie. Mało pali jak dbasz o regularne ładowanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Płynnie rozwija moc. Nie wciska w fotel nagle jak w innych hybrydach. 3 cylindry ładnie brzmią. Nie ma jakiś drgań itp
5,0
Skrzynia biegów
Nie czuć zmiany biegów. Opcja manualnej zmiany biegów w zasadzie nie zauważalna. Może trochę szybciej móglby reagować na gaz i zrzucić bieg szybciej. Ciut gorzej niż DSG. Ale za to płynniej niż DSG.
5,0
Układ jezdny
Sztywny, nie przechyla jak w innych SUV-ach. Dobrze w zakrętach. Czasami głośna praca zawieszenia przy dużych dziurach.
5,0
Karoseria
Ładnie i praktycznie wykanana. Plastikowe osłony dookoła auta robią robotę. Nawet łatwo to umyć mimo pewnych zakamarków. Trzeba uważać przy drzwiach na czarny błyszczący plastik któy łatwo zarysować. Drzwi szeroko się otwierają. Łatwo wsiąść i wysiąść.
Komfort
5,0
Widoczność
Kwadratowa karosieria jest dobrze przeszklona. Widać dookoła wystarczająco. Słupki nie ograniczają za bardzo widoku. Systemy bezpieczeństwa i kamera dopełnia wszystko.
5,0
Ergonomia
Generalnie OK. Są lepsi w tej kwestii. Ale nie mozna nic zarzucić. Multimedia intyicyjne. Ekran dobrze reaguje na dotyk. Funkcje nie są głęboko ukryte. Łatwo i szybko można się przeklikać. Gorzej z nawigacją - 2/5 Tutaj nawet Dacia lepiej szuka i nawiguje. Pozatym inne ekrany, przyciski, oświetlenie, otwieranie, zamykanie, aplikacja na telefon... Wszystko bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja! Szczególnie jak odpalasz zdlanie grzanie w zimie. Wsiadasz do ciepłego auta z ciepłym fotelem i kierownicą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zadziwiająco dużo! Szczególnie z tyłu. Mam 184cm i spokojnie z tyłu siadam bez ograniczeń. Regulacja foteli z przodu to już luksus! Nie odczuwa się brak przestrzeni w żadnym aspekcie.
5,0
Wyciszenie
Generalnie OK. Silnik cicho pracuje. Brzęczy głośniej jak wkręcasz go wysoko. Słychać czasami zawieszenie na dużych dziurach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali jak się nauczysz tym jeździć i ładować baterię :)
3,0
Stosunek jakość/cena
240k za plugin ..... drogo... bardzo drogo. Ale to VOLVO. Konkurencja już niestety jakoś specjalnie tańsza nie jest.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto nowe w zasadzie więc nic się nie dzieje, ale wszystko przedemną
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto nowe w zasadzie więc nic się nie dzieje, ale wszystko przedemną
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T5 262KM 193kW
[l/100km]