Teraz ma 129KM, mogłoby być trochę więcej zwłaszcza że przed liftingiem ten silnik miał 163 - szkoda że nie ma tej wersji. To moim zdaniem najsłabszy element. Ale taka to jest wersja
5,0
Skrzynia biegów
8 biegów automat, nowy więc działa bez zarzutu, płynnie szybko zmienia
5,0
Układ jezdny
Sprytny do manewrów w mieście pewny w prowadzeniu na długich dystansach.
5,0
Karoseria
Mnie bryła się podoba szczególnie przód. Przestronnie dla 4 osób, w więcej nie podróżowałem. Bagażnik duży i łatwo dostępny.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoko się siedzi więc dobrze widać. Lusterka duże, szyba tylna duża i jeszcze pomagają czujniki parkowania i kamera
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i na dużym wyświetlaczu. Klasa sama w sobie jak to w Volvo, żadnych udziwnień. Wsiadasz i wiesz gdzie co jest.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Póki co tylko ogrzewanie i niestety jednostrefowe (najprostsza wersja) więc ciężko wyregulować
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Już to pisałem wyżej, powtórzę więc: Przestronnie dla 4 osób, w więcej nie podróżowałem. Bagażnik duży i łatwo dostępny.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Dopiero przy bardzo mocnym przyciśnięciu przyspieszenia słychać pomruk silnika, osobiście mi on się podoba
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wykupiłem 5 lat gwarancji i 5 lat przeglądów więc nie martwię się pod tym względem. Oczywiście kosztuje to jak w marce premium…
5,0
Stosunek jakość/cena
Dealer dołożył opony zimowe :) od razu humor poprawiony w tym zakresie. Oczywiście wcześniej wynegocjowana cena w końcu moje drugie Volvo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak ale to dopiero 12000 km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak ale to dopiero 12000 km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T2 129KM 95kW
[l/100km]