Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V90 II Kombi

Błażej, ponad rok temu
Silnik 2.0 D5 235KM 173kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volvo V90 II Kombi 2.0 D5 235KM 173kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika, wyciszenie przy tak małym spalaniu to geniusz
Przeniesienie napędu : świetny napęd na cztery koła, w naprawdę ciężkich warunkach zawsze sobie radził
Zawieszenie : idealnie tłumiące, ale samochód nie pływa
5,0
Całokształt
jestem użytkownikiem od ponad 6 lat, mam znajomych którzy użytkują po kilka lat ten sam model, z tym samym silnikiem, dlatego nie jestem w stanie zrozumieć jakiejkolwiek złej opinii, ktoś na prawdę musiał mieć mega pecha i dostać wadliwy model, albo sam na to zapracował, gdy się o samochody nie dba, a teksty typu "ten typ tak ma" to już jakiś śmiech, widział ktoś serwis Volvo, widział ktoś pod serwisami, stojące masowo w kolejce samochody tej marki ? to chyba wystarczająca odpowiedź...
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik dynamiczny, idealny, prosty w obsłudze, bezawaryjny
5,0
Skrzynia biegów
zero problemów, idealna praca, nigdy żadnej awarii
5,0
Układ jezdny
genialny, w połączeniu z napędem na 4 koła, zawieszenie bezawaryjne, komfort podróżowania jest niezastąpiony, zawieszenie idealnie tłumi, dziury, nierówności, silnik dynamiczny przy niskim spalaniu
5,0
Karoseria
karoseria to zawsze takie na którymś miejscu, bo to nie najważniejsze, ale tu trzeba, powtarzam trzeba pochwalić Volvo, gruba, porządna warstwa lakieru, ciężko o rysy, odprysków praktycznie nie ma po ponad 6 latach jazdy na drogach mieszanych w tym wiejskich, autostradach, żadnych oznak korozji, totalnie nic, wielki plus
Komfort
5,0
Widoczność
słupki są grube ze względu na bezpieczeństwo, ale widoczność mimo to jest bardzo dobra, lusterka mega wielkie, lusterko tylne bardzo dobra widoczność,
5,0
Ergonomia
6 gwiazdek - wystarczy napisać tu definicję i wszystko wiadomo - Ergonomia to nauka o pracy, zwana też inżynierią ludzką. Zajmuje się organizowaniem stanowisk pracy tak, aby człowiek mógł pracować wydajnie, komfortowo i bezpiecznie. Dawniej samochód służył do przemieszczania się – i to zazwyczaj dla przyjemności. Nie traktowano go jako miejsca pracy. Wraz z powszechniejszym użyciem samochodów w celach służbowych zaczęto myśleć nad ich ergonomią. Aby zapewnić jak największą wydajność pracy, siedzenia musiały być komfortowe, a kierowca jak najwolniej się męczyć. Obecnie, nawet jeśli ktoś spędza w samochodzie tylko czas dojazdu do pracy i powrotu do domu, istotne jest, aby po podróży był wypoczęty. W końcu wypoczęty pracownik to dobry pracownik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja jest genialna, efekt jest, a praktycznie nie czuć i nie słychać, że jest włączona
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bagażnik duży, ma dwa dodatkowe piętra, na akcesoria i koło zapasowe, niski próg, z tyłu dla pasażerów to miejsca jest tyle, że można swobodnie się poruszać, nie mówiąc o miejscu dla nóg, nawet dla wysokich osób
5,0
Wyciszenie
100 gwiazdek, wyciszenie jak samochodach za ponad 500k
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód klasy premium, a nawet oryginalne części w dobrych cenach, podobnych to cen VW, Skoda, Audi, Opel
5,0
Stosunek jakość/cena
kombi w tej klasie o takim komforcie jazdy to wręcz nie możliwe znalezienie konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D5 235KM 173kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V90 II Kombi