Cisza, komfort, bezpieczeństwo i póki co jedna mała awaria cewki kompresora klimatyzacji. Auto zakupione w salonie w Belgii z przebieg 500 km, świetnie wykończone i mimo 5 lat użytkowania nie jestem nim znudzony.
Koszt serwisu, oleju plus filtry i ogólny przegląd auta to ok 1100 zł
Za chwilę wymiana rozrządu koszt 3tyś.
Auto godne polecenia, czy następne będzie też volvo? Zdecydowanie tak.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezła dynamika i bardzo fajnie spalanie jak na takiego kolosa.Ceny serwisu w normie.
4,0
Skrzynia biegów
Troszkę na zimnym oleju przeciąganie na biegu po rozgrzaniu działa szybko i płynnie.
5,0
Układ jezdny
Pewne prowadzenie duży plus .
5,0
Karoseria
Nic dodać nic ująć
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Dla mnie worowa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca i swobody.
5,0
Wyciszenie
Auto świetnie wyciszone .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny podstawowego serwisu do przyjęcia w tej klasie auta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana cewki kompresora koszt 400 zł z wymianą.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 190KM 140kW
[l/100km]