Bardzo komfortowy samochod, kompletne wyposazenie z zakresu bezpieczenstwa. Daje duzo frajdy z jazdy, nieco za duzy na miasto (ach te miejsca parkingowe), fantastyczne zawieszenie (zdecydowanie bardziej komfortowe niz w "cywilnej" V90). Niestety bagaznik w porownaniu do poprzedniej V70 padl ofiara bardziej dynamicznego designe'u..Silnik elastyczny, pali co raz mniej, nieco glosny na postoju i przy jezdzie miejskiej. Uroki 4 cylindrow...
Wrażenia
5,0
Silnik
To powininen byc podstawowy silnik dla tej masy samochodu (1970 kg). Przy dynamicznej jezdzie potrafi pokazac pazur. Pazur bolesny dla portfela.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest to skrzynia sportowa, brakuje starego dobrego lewarka w pozycji SPORT.
5,0
Układ jezdny
Swietne resorowanie, bezkompromisowe tlumienie wszelkich niedoskonalosci w nawierzchni. Latwy do opanowania, przeiowdywalny, lekko nadsterowny. AWD spelnia oczekiwania.
5,0
Karoseria
Przepiekny, nieprawdaz?
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wzor dla pozostalych marek premium.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fantastyczne webasto
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie pozostale marki niemieckie oferuja ledwie podstawowe wersje wyposazenia. Volvo oferuje wszystko w cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D5 235KM 173kW
[l/100km]