Drżenie troszkę za duże. Do 1800obr/min wyraźnie czuć "turbo dziurę"
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka wchodzi mniej płynnie niż inne biegi. Sprawdzone w kilku autach
4,0
Układ jezdny
Słuszne są uwagi że trochę za bardzo przenoszą się odgłosy zawieszenia na dziurach.
Komfort
4,0
Widoczność
Wada o której nikt nie napisał. Spryskiwacze lamp włączają się naprzemian i gdy spryskamy przednią szybą wycieraczki zatrzymują się zanim płyn ze spryskiwacza drugiej lampy wyląduje na szybie. Zwłaszcza przy małych prędkościach. Trochę irytujące.
4,0
Ergonomia
Za pokrętlo lędzwiowe chowające się za podłokietnik. Siedzenia z przodu wydają się mieć za krótkie siedzisko. Grube szwy na skórzanej tapicerce i dość twarde i wąsko osadzone poduszki boczne na siedzisku dopasowane raczej do małych ludzi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nie dużo miejsca na nogi jak na tak duże auto.
4,0
Wyciszenie
Niemal idealne ale diesla przy przyśpieszaniu trochę słychać (chociaż 5 cylindry świetnie brzmią). W trasie idealnie cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za większe niż u konkurencji spalanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość materiałów zadowala
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łacznik stabilizatorów to jedyna usterka po 24tys km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 185KM 136kW
[l/100km]