Auto zdecydowanie bardziej komfortowe, wieksze i lepiej wykonczone niz moje drugie auto tj.Audi A4 B8
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik elastyczny, moze nie tak jak w drugim Audi A4 1.8 tsi. Dość miekki dwiek klkotu, ktory jest totalnie nie slyszalny nawet na biegu jałowym wewnątrz.Super sie wyprzedza na autostradzie, nie ma problemu z wyprzedzaniem kilku tirow naraz.Kupujac to auto bałem sie, ze 2.0 TD bedzie torche muowaty, ale szybko zmieniełem zdanie po jezdzie probnej. Przejechałem jzu 42 tyś od nowosci i zero usterek.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza płynnie i gładko nie widze róznicy w porównaniu z Audi A4 B8
5,0
Układ jezdny
Chyb wygodniejszego i bardziej komfortowego auta nie mialem. Jezdząc po wrocałwskich kostkach brukowych w srodku nic totalnie nie slychac ani nie czuć jakbym jechal po asfalcie. Jednoczenie auto jest stabilne i nie buja sie na zakretach ani podczas mocnego hamowania.Auto z najelpszym zawieszeniem ze wszystkich aut jakie mialem.
Komfort
5,0
Widoczność
Duze lusterka boczne, do tyłu widocznosc super.Ale na parkingu pod hipermarketem dosc ciezko z uwagi na gabaryty auta i dluga przednia maske(nie widac konca przedniej maski z pozycji kierowcy)
Polecam czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
5,0
Ergonomia
Schowek koło pasażera nieduzy.Schowek w podlokietniku zato sporej wielkosci.Schowki w drzwiach sredniej wielkosci. Wszystkie przyrzady i prziciski intuicyjne i pod reka. wszystko pod reka i łatwe w obsludze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja latem dziala super i nieczuje sie spadku mocy. Boczne szyby hydrofobowe i nie osadza sie a nich woda nawet podczas deszczu. Zima auto szybko wieje cieplym. Nie ma problemu z odmrazaniem, bo nawet boczne szyby w bagazniku sa podrzewane. Najwieksza frajde sprawiaja podgrzewane siedzenia, ktore moim zdaniem sa koniecnze , gdy ma sie skorzana tapicerke.(zimna skora przy niskich temperaturach)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagazniek kolos. Miesci sie wszystko wozka dla dziecka nawet nie skladam, bo wchodziw calosci.Dodatkowo kupilem przegrode dla psa.
Z przodu i z tylu miesca bardzo duzo, ale to euto klasy sredniej wyzszej, wiec to zrozumiale.
5,0
Wyciszenie
Silnik diesla w srodu wogole nie slychc z powodu znakomitego wciszenia.Na zewnatrz na biegu jalowym slychac cichy miekki klekot.Przy 180km/h mozna rozmawiac szeptem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie przy 130/140km/h około 6 litrow/100.
Przy 170/180 km/h okolo 7,5-8l
Ogolnie pali duzo mnie niz drugie auto tj.Audi A4 B8 1.8 tsi
5,0
Stosunek jakość/cena
Wykonczenia aluminiowe sa aluminiowe a nie plastik malowany na srebrno, skora na foletalch jak nowa po 42 tys km. Wszystko wykonczone ze smakiem i gustem.Taniej niz Mercedes czy Audi a jakosc ta sama.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Irytujace jest wlaczanie spryskiwaczy przednich swiatel za kazdym raze, gdy wlaczam spryskiwacz przedniej szyby.Zadnych awari od nowosci(42 tys km)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych awari od nowosci(42 tys km)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW
[l/100km]