Chciałem oszczędnie i mam oszczędnie.
To nie jest silnik dla ambitnych sportowo.
5,0
Skrzynia biegów
Pięciobiegowa i zupełnie wystarcza.
5,0
Układ jezdny
Dobrze wybiera nierówności.
5,0
Karoseria
Rdzy nie widać
Komfort
4,0
Widoczność
Przez długość samochodu przydałaby się kamerka do cofania .
Mam tylko czujniki.
5,0
Ergonomia
Typowy Szwed. Łatwy w obsłudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew w ustawieniu auto trochę głośny, ale i wydajny.
Kratki wylotowe również z dla pasażerów tylnej kanapy.
Wymiana filtra kabinowego troszeczkę kompleksowa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie narzekam.
A podróżuję również w pięciu dorosłych
5,0
Wyciszenie
Spokojne ciche auto.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie tak jak w mojej hybrydzie firmy Toyota.
5.0 litra diesla na 100 km.
Jezdze ekonomicznie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane Volvo V70 1.6 do jest połowę tańsze od silnika 2.4 d.
Dlatego go kupiłem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez mój błąd silnik wpadł w tryb awaryjny.
Zapomniałem po zakupie wymienić filtr paliwa.
Niestety zemściło się to podczas jazdy na urlop.
W pewnym momencie dostałem info, że auto nie ma mocy.
Po odczytaniu komputera w Volvo wyskoczył błąd w przepływie paliwa.
Po wymianie filtra auto jeździ dalej bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 200 tys wymieniono pasek , DPF i EGR.
Przy ok 250 tys widać było ,że turbo się poci.
Wymieniono uszczelki.
No i Standart w tym silniku , wymiana uszczelek pod wtryskiwaczami.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DRIVe 109KM 80kW
[l/100km]