jak na diesla-rewelacyjnie,choć trzeba mu dać się spokojnie rozgrzać
5,0
Skrzynia biegów
krótka i precyzyjna , jak w poprzednim modelu
4,0
Układ jezdny
coś niestety postukuje z przodu , lecz "ten typ podobno tak ma...",trzeba przyzwyczaić się do miękkiego zawieszenia i "pływania ",co może się spodobać,lecz zaskakuje ciut użytkowników poprzedniego modelu V 70.
To chyba oznaka luksusu ,choć na naszych wyboistych drogach wygląda na...zużyte amortyzatory.
Promień skrętu zmusza do uwagi przy zawracaniu...A poza tym....bomba(to już moje trzecie kombi :740 TURBODISEL,
V 70 2.5 BENZYNA ,no i obecne V 70 D5)
Komfort
4,0
Widoczność
W jeździe piątka ,lecz prz manewrach w mieście "auta ciut dużo się robi"
5,0
Ergonomia
Bez komentarza!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja zracji swego wzrostu i....przyzwyczajeń lubię leżeć ,jak mówią znajomi zapadająqc się w fotel.
W tej sytuacji pasażer za m,ną jest biedny.
Poprzedni model nie pozwalał kierowcy na tak wiele swobody-był wygodny , lecz bardziej dbał o pasażera ograniczając ciut kierowcę.
5,0
Wyciszenie
Cichy niemal jak bezyna ,a w trasie chyba nikt nie rozpozna
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak w książce ,a na trasie super-do 6,8 l ON /100 km.
Jak ma się jeszcze możliwość odpisania VAT ,a w tym modelu można :
5 osób/732 kg-wzór Lisaka, to taniej trudno coś w tej klasie znależć.
D5 górą!
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość bezdyskusyjna,cena zawsze boli ,choć się kocha i rozumie....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie?!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie?!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]