Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 II

Volvofan na zakręcie, 6 lat temu
Silnik 2.4 D5 185KM 136kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo V70 II 2.4 D5 185KM 136kW 2005-2007 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Kto kiedyś napisał - mister czujnik...
3,0
Całokształt
To moje 4 Volvo. Zachciało mi się "luksusów to mam..Generalnie samochód mnie rozczarował. Niewątpliwe zalety to to że jest bardzo wygodny, świetne fotele, silnik super - doskonała elastyczność. Wielki bardzo "ustawny" bagażnik. Świetny wynalazek pt fabryczne ogrzewanie postojowe. zima - rewelacja. Poza tym - wszechobecnie trzeszczące irytująco plastiki, elektryka żyjąca własnym życiem - samoopuszczające się szyby raz działające raz nie podświetlenie konsoli środkowej, mometami głupiejąca klimatyzacja. Duuużo wyższe koszty utrzymania niz V40.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjna elestycznośc. Doskonałe zużycie paliwa w trasie. Bardzo rozczarowujące w mieście (podchodzi pod 11l/100km)
5,0
Skrzynia biegów
Mam automat. Na razie "odpukać" działa dobrze, ale codzienny strach czy nie pojawi sie złowrogi komunikat "Skrzynia beigów wymaga serwisu" albo cos podobnego psuje nieco radośc z jej użytkowania
4,0
Układ jezdny
OK. ABS,ASR, DSCT itd ito. Bez tego prawdopodobnie nie dało by się jeździć bo wóz straszliwie cięzki. Koszmarnie wielki promień skrętu ale można sie przyzwyczaić. W mieście - to bardzo przeszkadza na początku i na pewno wymga sporo wprawy w powożeniu.
5,0
Karoseria
Bardzo obszerna, wygodna, wielki regularny bagażnik z trzeszczącymi plastikami i trzeszcżaca roletą
Komfort
5,0
Widoczność
Moim zdaniem OK. Trzeba wyczuć przód, z tyłu są czujniki parkowania. Tylko zaczynają działac w odległośc mniej więcej 80cm od przeszkody. Nie radzę szybko cofać ;).
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie grzeje, doskonale chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie dużo miejsca.
2,0
Wyciszenie
Pełne rozczarowanie. Słabe wyciszenie, starsznie słychac szumy powietrza i opon zwłaszcza z okolic tyłu. Silnik, jak to dieslu. Im szybciej jedzesz tym ciszej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestet wsyokie . to samochód dla tych którzy mają odłożone na koncie minimum 3tys na ewentualne naprawy lub pierwszą ratę za nie. Okazało die że z tego punktu widzenia nie dla mnie. Za biedny jestem;)
3,0
Stosunek jakość/cena
Używane , zwłąszcza diesle , można teraz kupić bardzo tanio. Ale nie ma lekko. Kupisz za 15-20 tys, licz się z tym że 10 tys będziesz musiał w ciągu pierwszych 2 lat włożyć w naprawy. Zwłascza że przebieg minimum 250-300 tys gwarantowany a to dal większości osprzętu graniczne wartości żywotnosci
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek w zasadzie brak. Eksploatacja - w normie. Musiałem wymienić drązki rekcyjne i tuleje wahaczy, naprawić jeden z zacisków hamulcowych oraz wymienic wiązkę czujników webasto. to akurat niedrogo.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
EGR, skraplacz klimatyzcji, w bliskiej perspektywie czuknik położenia koła kierownicy - oj drogo , bardzo drogo ..:( Ostatnio zauważyłem drobne ubytki płynu chłodniczego - mam nadzieję że to nie pęknięta głowica bo jak tak to ...:(

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volvo V70 II

Liczba wpisów: 17

Volvo V70 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volvo V70 II