Układ elektryczny
: Mnóstwo dużych i mniejszych awarii elektroniki i elektryki. Najgorsze te dotyczące sterowania silnikiem.
2,0
Całokształt
Bardzo duża awaryjność.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik zbyt słaby do masy 1.660kg, czuć wstręt do szybkiego przyspieszania. Częste awarie osprzętu zarówno mechanicznego jak i eletroniki.
3,0
Skrzynia biegów
Zbyt krótkie przełożenia początkowych 3 biegów, wrażenia podobne do rozpędzania dostawczaka.
3,0
Układ jezdny
Niestabilność podczas szybkiej jazdy, wyczuwalna znaczna podsterowność, niebezpieczne reakcje podczas deszczu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak w każdym kombi do tyłu nienajlepsza, ale podczas jazdy bez uwag.
3,0
Ergonomia
Brak uchwytu na napoje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Trochę zbyt głośno w środku zarówno podczas szybkiej jazdy jak i na postoju. Czuć wibracje silnika oraz szumy powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Świetne spalanie ale cóż z tego jak bardzo wysoka awaryjność i horrendalne koszty serwisowania w ASO.
3,0
Stosunek jakość/cena
Obecna cena zakupu rozsądna, ale trzeba uwzględniać możliwość bardzo kosztownych awarii.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Migająca tablica wskaźników, nieustanne samokasowanie licznika dziennego przebiegu, awaria zegara i termometru. Stuki w zawieszeniu.
Piszczący pasek klinowy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awarie: modułu sterującego silnikiem, problemy komunikacyjne ECU z ECM. Przy przebiegu 130 tkm wymiana alternatora i sprężarki klimatyzacji. Problemy z zaworem EGR, częste przełączanie w tryb serwisowy. Nieszczelności przewodów paliwowych, zasysanie powietrza skutkiem tryb serwisowy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 163KM 120kW
[l/100km]