Silnik idealny, bardzo elastyczny, co jest zasluga soft turbo. Nie brakuje niczego przy wyprzedzaniu TIRow, mozna czuc sie bezpiecznie i sie nie stresowac.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem troche wydaje mi sie, ze haczy, ale z drugiej strony jak pojezdzilem troche samochodem Ojca (koreanczyk) to skrzynia wydaje sie majstersztykiem...
5,0
Układ jezdny
komfort z dobrym trzymaniem na zakretach. Pewnie mozna powiedziec, ze bardziej z nastawieniem na komfort, ale nigdy nie mialem groznej sytuacji z racji zbyt miekkkiego zawieszenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Jedyne co to przednie slupki, ale bezpieczenstwo jest za cos.
5,0
Ergonomia
kropka. Jak to Szwed.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
kiedy nie jest wlaczona klima, to troche paruja, szyby kiedy jest wieczor lub wilgotno, ale kiedy klima jest wlaczona jest lepiej niz dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca, konsola zwrocona lekko w strone kierowcy.
5,0
Wyciszenie
Super system audio (wiem juz czemu kiedys slyszalem, ze ludzie sobie wyciagali z Volvo audio i stawiali w domu). Glosno zaczyna sie robic (chyba glownie od powietrza oplywajacego relingi) powyzej 180-190 km/h (Niemcy). 160km/h normalna predkosc podrozna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam porownania, ale wydaje sie byc przyzwoicie. Przejechanie 100km z LPG kosztuje mnie razem z \'rozpalka\' benzynowa jakies 30 PLN przy 210 KM i 7s do 100km/h, czego chciec wiecej? I nie ma kultury pracy traktora. Gazu 14l przy predkosci podroznej sredniej z kompa 100km/h z czestym wyprzedzaniem (komu sie wydaje, ze jak sie jedzie okolo 100km/h to wychodzi srednia 100km/h polecam sie nad tym pochylic).
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem 3 letni po leasingu z przejecanymi 135kkm za 50kPLN. Wymagal okolo 7kPLN wkladu do idealnego stanu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukac
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 20V AWD 210KM 154kW
[l/100km]