Przeniesienie napędu
: Auto wazy ponad 1500kg amoze ciagnac przyczepe z hamulcem o wadze 1800 kg.
Prawdziwy holownik, a przytym ekonomiczny.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
lubię pomruk tego silnika, choć czasem brakuje mu trochę mocy. Winę tu trochę ponosi nisko kaloryczny gaz CNG który jest w Holandii. ( oni go robią z odpadków)
5,0
Skrzynia biegów
krotki skoki lewarka
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podaje zużycie gazu CNG w kg. a nie m/3.
Auto używam w Holandii i wartości na dystrybutorach mam w jednostkach kg. Podane przez ze mnie wartości można przeliczyć, 1 kg x 1,2 = wynik w m/3.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem samochod z drugiej renki.
Normalna cena byla 52750 euro.
Na szcesczie ja juz nie musialem tyle wydac, a moge sie cieszyc pelna opcja \"summun\"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem odmawia pracy fabryczna nawigacja
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie miałem jedna, bo kopiłem ten samochód z ta usterka, a mianowicie musiałem wymienić tuleje wahacza przedniego.
Poprzedni właściciel wymienił przy 180000 km rozrząd i pompę wody.
Ja na razie auto niema żadnych usterek, a zrobiłem tym samochodem ponad 5000 km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 Bi-Fuel 140KM 103kW
[l/100km]