Silnik
: Bardzo żwawy, wyprzedzanie to przyjemność:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Dynamiczny
Układ hamulcowy
: Bardzo dobry.
Zawieszenie
: Odczuwalne nierówniści.
5,0
Całokształt
Właściwie to 4,5.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do 3 tyś. obrotów jest typową dwulitrową jednostką,a powyżej prawie rakieta.Trzeci bieg w bardzo krótkim czasie rozpędza auto od 40 k/h do około 160-super do wyprzedzania, choć redukowanie często jest zbędne.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka według mnie lekko haczy ruszając ze stopu, przy małych prędkościach wbijana jest idealna,zero problemów.Ale da się przyzwyczaić.
4,0
Układ jezdny
Na równych nawierzchniach jest świetny, ale przy nierównościach odczuwalne są wyboje.Jechałem nim około 210 km/h i nieczułem dyskomfortu, wręcz przeciwnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie nic dodać nic ująć.Cofając wszystko widzisz w lusterkach.
5,0
Ergonomia
Po kilku godzinach jazdy nie musisz patrzeć gdzie co jest, wszystko na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa jest bardzo dobrym rozwiązaniem, jeszcze nie zaparowały mi szyby ani razu i nawet szybko sie nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy jest sporo miejsca i naprawdę prowadzi się auto w luksusowych warunkach.Pasażerowie na razie nienarzekają:)
5,0
Wyciszenie
Prędkość 200 lekki szum wiatru.Poniżej czasami słyszę turbosprężarkę,ale uważam to za zaletę:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż, mamy do dyspozycji 180 koników, jeżeli trzymamy się poniżej zasięgu pracy turbo to można zmieścić się w mieście w 10,5 l/100 km.Z turbo dochodzi do 15 bez większych problemó:)W trasie możńa zejść poniżej 8 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem tylko żarówkę od postojowych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 180KM 132kW
[l/100km]