Wystawiam ta opinie dlatego, ze niektórzy wystawiają bezsensowne komentarze. Jesli nie kupiliście „trupa” za 2,3 tys. pln to mimo wieku macie jeden z najbardziej niezawodnych samochodów na rynku. Od razu zaznaczę ze warto szukać 850-tki bo jest jeszcze lepsza
Wrażenia
4,0
Silnik
4 bo to nie najnowsza konstrukcja. Najdroższa ewentualna naprawa/regeneracja - pompa wtryskowa. Poza tym stare dobre i kiedys bezkonkurencyjne Vagowskie TDi. Nie ma co komentować
4,0
Skrzynia biegów
Klasyczny automat . Jeden z najtrwalszych na rynku. Jak dbasz tak masz
4,0
Układ jezdny
Sportowiec to to nie jest ale komfort jazdy bardzo ok i fajnie radzi sobie na nierównościach. Bliżej tapczanu na kółkach niż „gleby”.
5,0
Karoseria
Nie dość ze solidna to dla mnie bardzo ładna . Ostatni kanciak Volvo
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w akwarium
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedno z większych kombi na rynku
4,0
Wyciszenie
Tu jest lepiej niż w 850 ale zeby było cichutko trzeba użyć dodatkowych mat. Poza tym to „klekot”. W benzynowej wersji jest lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko mówić o 20 latku serwisowanym w ASO . Ceny czesci wyższe niż np. VAG ale niewiele się psuje a elementy eksploatacyjne do wyboru do koloru.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko wymiany eksploatacyjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawiódł w trasie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]