Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 I

Maciek R, 8 lat temu
Silnik 2.5 TDI 140KM 103kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 265 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : 17 letni Wcześniej w Holandii od 5 lat w Polsce i nie chce zardzewieć.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Przednie wahacze
5,0
Całokształt
Świetne auto duże ,wygodne, ekonomiczne ,bezawaryjne, i całkiem żwawe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ekonomiczny , bardzo żwawy, brzmienie super. Totalnie bezawaryjny, na obrotach cały czas pow 3tys. Dwa minusy kultura pracy na wolnych obrotach i przy włączonej klimie mocno zamula.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi zmieniają się lepiej niż w nowszych autach czy to francuz czy BMW (wiem co mòwię pracuje w ASO)
4,0
Układ jezdny
Bardzo wygodny. W szybkich zakrętach trochę niestabilny, ale we wprawnych rękach na zakrętach można postraszyć "lepsze " fury. Lekko działające wspomaganie. Może to mój styl jazdy ale często wybijają się swożnie przednich wahaczy (wymiana tylko z całymi wahaczami). Ale dla rownowagi tył w oryginale od nowości.
Komfort
5,0
Widoczność
Super samochód kończy się tasm gdzie go widać. Auto z poprzedniej epoki zrobione ze stali a nie z papieru. Supki nie mają grubości nogi słonia dzięki temu nie zasłaniają widoków. Dzieciaki z tyłu też nie narzekają. Burty niewysokie nie zasłaniają widoków.
5,0
Ergonomia
Możliwości regulacji fotela pozwala mieć wszystko pod ręką. Przyciski na miejscu tam gdzie być powinny. Swiatła włączają się i gasną automatycznie ( dziwi że tylko kilka firm ma coś takiego)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duże wnętrze trudno nagrzać i schłodzić. Trub auto działa super raz ustawiasz i zapominasz. Jak na diesla szybko się nagrzewa, grzane fotele mocno pomagają. Bez używania klimy szyby nie parują ,sam nadmuch robi robotę. Latem przy temp pow30 klima chłodzi jak marzenie ( coś za coś mocno zamula silnik) działa lepiej niż w Citroenie z2006 roku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Volvo kombi nic dodać nic ująć. Duuuuuuuuuużo
3,0
Wyciszenie
Znam cichsze samochody. Stary diesel vw jest dość głośny na wolnych obrotach. Ale po spuszczeniu go ze smyczy miasta w trasie robi sie cichy i przytujny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, prawie się nie psuje,i jest tak prosty że każdy Heniek go naprawi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trudno znaleźć lepsze auto w tej kategorii kosztuje mało , eksploatacja jak wyżej. Jedyne ryzyko to trafienie na weksploatowany egzemplaż, wtedy koszty reanimacji mogą być wysokie. A te auta potrafią zrobić duże przebiegi 500000+
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 3 lata wymieniłem 2x wachacze przód, nagrzewnicę, wentylator wnętrza i przednie amortyzatory.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 I