Auto duże, pakowne z bardzo dobrym wyposażeniem. Świetne na długie trasy natomiast na miasto tylko dla ludzi, którzy nie boją się manewrować Titanic`iem
Volvo V70 do taki duży i wygodny salon
Wrażenia
5,0
Silnik
Dość duża moc jak na te lata (jest to silnik audi 2.5TDi R5) bardzo trwała i żywotna jednostka. Kultura pracy jak to w jednostkach diesla audi gorsza niż np w BMW e35/39 2.5 TDS ale całkiem niezła. Silnik doskonale sprawdza się z automatem wprost jest do tego stworzony
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra skrzynia jeśli się ją wyczuje to można np jeżdzić bardzo oszczędnie. Automat = wygoda niespotykana w aucie z manualem. Po pierwsze wygoda, po drugie wygoda a po trzecie też wygoda :)
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie pancerne jak w czołgu. Dość sztywne .
Komfort
4,0
Widoczność
szklarnia ale z małymi szybami do tyłu widoczność przeciętna
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Intuicyjne rozmieszczenie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra dwustrefowa klimatyzacja automatyczna podgrzewane szyby i lusterka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SALON to słowo najlepiej opisuje V70 a dodatkowo w tym salonie trzy drzwiowa szafa :D
4,0
Wyciszenie
jak na takie ostre kształty to całkiem dobrze a silnik diesla łącznie z automatyczną skrzynią daje całkiem przyjemny dla ucha dźwięk poza tym świetne audio
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części w przyzwoitych cenach a jak ktoś ma kumatego mechanika to koszty są akceptowalne i nie jeździ się japońską puszką z silnikiem od kosiarek (tylko szwedzką szafą z silnikiem od traktowa - diesel :D:P)
5,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniądze w takim stanie z takim wyposażeniem dostać można można jedynie auto o klasę niżej w tym segmencie nie ma konkurencji e39 i w220 są zdecydowanie droższe a w tych pieniądzach to mocno bite i po powodzi :P
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przełączniki kierunków i tyle
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak i tak ma być
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]