Silnik z zewnątrz pracuje jak traktor, w środku kultura:) Nie wspominam o cudownym wkręcaniu się w obroty. Rok temu padło mi coś. Na początku myślalem że to przepływomierz, ale okazało się że nie. Samochód stracił z 20 KM, jak dodaje gazu to zostawiam zasłonę dymną, naprawdę nic nie widać. Za dużo diesla za mało powietrza...:( Mechanicy przekazali mi informację pt. \"Panie... samo szukanie to od 1000 zł się zaczyna i nie wiem czy się skończy\". Stwierdziłem, że olewam temat i jeżdzę, bo kasy ni ma. Rok nie dotykam do auta! Silnik ewidentnie nie ma mocy ale pracuje, działa, zrobił 50 000 km. TYLKO VOLVO!! :)
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zmieścisz wszystko. Rodzinę, łóżko, szafę, kontrabas, band weselny i... reszta siedzi komfortowo, nic dodać nic ująć:)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczące plastiki, opadająca klapa bagażnika.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych, nie licząc koła pasowego, którego guma poszła mi w rozrząd i braku mocy silnika (-20KM), czego powodem jest \"coś\". Jeżdżę i się nie przejmuje, silnik jest na tyle dynamiczny, że i bez odpowiedniej ilości powietrza daje rade:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]