Silnik
: silnik potrafi wytrzymac duze przebiegi,wytrzymale turbo
4,0
Całokształt
ogolnie auto godne polecenia. w ciagu 3 lat zrobilem 330tys km, mimo tego z tylu nadal sa orginalne amortyzatory. Silnik ze stajni VW jest wieczny jak i jego osprzet, bezpieczna konstrukcja, blachy dobrze zabezpieczone przed solankami zimowymi. Pojemny bagaznik
Wrażenia
4,0
Silnik
małe wibracje przenoszone na kabine, głosny,elastycznosc silnika na przyzwoitym poziomie
nie wygodny dostep do przelacznika komputera pokladowego slaby dostep do tempomatu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dlugo rozgrzewajacy sie silnik
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
malo miejsca na tylnim siedzisku z przodu wystarczajaca
3,0
Wyciszenie
szum oplywajacego powietrza, glosny silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy normalnej jezdzie na trasie do 130km/h nie przekracza 6.5ltr,w miescie normalna jazda 8ltr ,ceny czesci na przyzwoitym poziomie cenowym.na niemieckiej autostradzie jadac 110-120km/h na 1000km trasie spala 5.5ltr ( spalanie wedlug wlasnych obliczen nie komputera)
4,0
Stosunek jakość/cena
szwedzki volkswagen
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padl podgrzewacz silnika-tryb awaryjny
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 5000000km padl dwumas, rozszczelnienie chlodnicy klimatyzacji
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]