Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 I

Radek, 12 lat temu
Silnik 2.5 TDI 140KM 103kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 266 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ma kopa i mało pali:)
5,0
Całokształt
Sprowadziłem go 5 lat temu osobiście z Belgii. Tani nie był. Oryginałek:) Bezwypadkowy, wtedy 180 tys przebieg,przejechałem 86 tys km (w międzyczasie zmieniłem 5 aut mniejszych (dla żony) volvo ciągle szkoda sprzedać...myślałem ostatnio o jeep grand cherokee lub XC 70 ale dałem do wyprania środek (jasny) i teraz taki ładny, że znowu szkoda sprzedać :)...blachy super. hmmm...dzieci i żona nie chcą sprzedać a to o czymś świadczy....ja bym sobie kupił nowszy i ładniejszy ale musiałbym znaleźć dobry argument, a póki co większość oglądanych potencjalnych nabytków przegrywa ze starym volvo...zobaczymy :)
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonale- ale jak zimny i na zewnątrz troszkę głośny....jak dostawczak...w środku cicho, szybki, elastyczny, absolutnie bezawaryjny i oszczędny jak na masę pojazdu
4,0
Skrzynia biegów
manual, ładnie pracuje, może czasem lekko zahaczy ale i tak lepiej niż w 5 letnim yarisie :)
4,0
Układ jezdny
troszkę miękki, ja lubię poduszkowca ale jak ktoś woli sportowe zawieszenia (twarde) to raczej się nie spodoba
Komfort
5,0
Widoczność
widzę wszystko w każdym kierunku :)
5,0
Ergonomia
nie ma się czego czepić...wszystko na swoim miejscu i wygodnie ustawione
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowa klima działa bardzo dobrze, szybki odparowują natychmiast, zimą szybko się nagrzewa. Niestety nie ma nawiewów na pasażerów na tylnych fotelach...więc muszą dłużej czekać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no tutaj to chyba każdy widzi :)
4,0
Wyciszenie
cicho...nawet jak na diesla, choć po kilkunastu benzyniakach przez rok przyzwyczajałem się do chrobotu diesla :)))) jak jest roleta to potrafi skrzypieć i czasami deska jak się nagrzeje na słońcu..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na masę bardzo dobrze. Spalanie realne na długich trasach ok 3000 km po autostradach w Niemczech i trochę Polski ok 6,2 l, średnio na co dzień 7l w jeździe mieszanej, nigdy nie spalił więcej jak 7,8 l nieważne co bym robił. Naprawy....przez 5 lat się nic nie psuło....obsługa klimy, zmiana klocków, tarcz olejów i filtrów....ceny w/w części...TANIEJ NIŻ W FIACIE STILO !!! serio. Zresztą miałem już 17 aut...i tylko toyoty corolla i od niedawna yaris są tańsze w utrzymaniu niż dziadek :) Naprawdę nie nadwyręża portfela....nawet gdy żona przytarła tylne drzwi o bramę kupiłem w tym samym kolorze za 150 zł :)))) Oczywiście wszystkie obsługi poza ASO !
5,0
Stosunek jakość/cena
no 5 lat temu z oplatami to było ponad 22 tys zł...teraz kosztują śmieszne pieniądze. Za auto tak trwałe, nie rdzewiejace, małe spalanie, wielkie i super na trasach wydaje mi się, że jest to jeden z najlepszych możliwych wyborów w tej cenie... ogólnie polecam Co ważne ...(jak w każdym ) szukać możliwie najmniej powypadkowego (kolizyjnego)...każdy coś miał ale jeden tylną klapę czy drzwi, a inny przód, podłużnice i cholera wie co jeszcze:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zapala się kontrolka srs po tym gdy mechanicy drastycznie przesuwaja fotel kierowcy do tyłu już 2 razy :( zgaszenie tylko komputer
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie psuje

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 I