Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 I

jasiek, 13 lat temu
Silnik 2.5 TDI 140KM 103kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 272 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
2,23
48% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie wiedzialem ,ze rozrzad moze sie sam przestawiac,nie spodziewalem sie,ze niby prosty silnik moze sie tak psuc
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
1,0
Całokształt
Samochod budzi mieszane uczucia.Fajne nadwozie ,nie rdzewieje,wygodne siedzenia i kiepskie bebechy z powodu ktorych podobno prosty samochod stoi ciagle po warsztatach.Naprawiany byl i w volvo i w serwisach diesla.Na koniec po 3 udanych naprawach po ktorych cos znowu innego padalo (ostatnio po 2 dniach jazdy) padl nastawnik pompy.Zawsze majstrowie mi mowia ,ze juz \"bedzie dobrze\" i zawszze jest dobrze ...przez 2 dni max tydzien.Kiedys mialem volvo 144 z roku 1968 i tamto pomimo ,ze mialo 30pare lat sie po prostu nie psulo.Tym g..prawie nie jezdze bo sie nie da.Jedyna rada wrocic do starego klamota typu 240 ,140 amazon.Fanom fordow spod znaczka volvo mowie krotko ochloncie! Z gownoworta volva nie bedzie!
Wrażenia
1,0
Silnik
W ciagu roku i przebiegu ok 10 tys km padly: swiece zarowe, rozrusznik, nastawnik pompy. W silniku tym samoczynnie potrafi przestawic sie rozrzad .Stal 4 m-ce po warsztatach w zanim doszli ,ze trzeba wymienic kolko na walku rozrzadu.W starych toyotach to jest problem nieznany w benzynowym volvo 240 rowniez. W zimie ponizej 8st problemy z odpaleniem.
5,0
Skrzynia biegów
Akurat automat u mnie dziala lux ale prawie nie jezdzilem autem bo zazwyczaj stalo zepsute.
2,0
Układ jezdny
Uklad jezdny twardy i prosi o naprawy
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Siedzenia lux
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik zazwyczaj nie dzialal pomimo napraw
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko pali (jesli akurat dziala) ok 9-10l w miescie i ok 6 w trasie i to z automatem.Ale koszty holowania..
1,0
Stosunek jakość/cena
Blachy super bebechy tragedia
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O drobiazgach specjalnie nie chce mi sie pisac jak ten wspanialy `pojazd po prostu zazwyczaj nie odpalal. W tym kiblu padl nawet klakson..
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najwiecej przykrosci dostarczyl podobno najlepszy silnik z audi a6.W zimie zapalal z samostartem albo wcale,jak przyszlo lato wogoole przestal palic. 4 m-ce w warsztatach zniechecilo mnie do tego auta.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 I