Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 I

Mart, 14 lat temu
Silnik 2.5 TDI 140KM 103kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 203 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie wirzyłem ,że potrafi tak mało palić.
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony ,że kupiłem to auto pomimo wielu złym opiniom które słyszałem od ludzi którzy nigdy nie mieli Volvo a słyszeli gdzieś tam od kolegi kolegi ,że jest złe i dużo pali bo ma duży silnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na starego diesla pracuje cicho dzięki dobremu wygłuszeniu. Moc jest wystarczająca, kiedy trzeba wyprzedzić przy prędkościach rzędu 120km/h niema żadnego problemu. No i ten mruk powyżej 2,5 tys. obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Podobno są niezniszczalne. Nie było z nią problemów, tylko wybieranie mogłoby być bardziej precyzyjne.
5,0
Układ jezdny
Jak narazie to nie miałem z nim problemów, wszystko w jak najlepszym porządku.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupki są wąskie nie przeszkadzają podczas jazdy.
4,0
Ergonomia
Mało schowków łatwo dostępnych dla kierowcy, jednak kieszeń w drzwiach i półka pod radiem nadrabiają.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na diesla to szybko się nagrzewa. Wentylacja wyposażona jest w funkcje mieszania powietrza i nie hałasuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dużo miejsca jednak z tyłu przy mocno odsuniętych fotelach już trochę brakuje.
4,0
Wyciszenie
Silnik jest bardzo dobrze wyciszony. W trasie przy normalnej jeździe prawie w ogóle go nie słychać. Jednak z powodu kanciatej sylwetki szum powietrza potrafi denerwować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na taką budę i taki silnik spalanie jest rewelacyjne i chodzi mi tutaj o jazdę w przedziale 100-130 km/h . Jeżeli chodzi o eksploatację to jak się dorwie dobry nie styrany egzemplarz (trzeba uważać na auta z kręconym przebiegiem bo potrafią mieć po pół miliona i więcej przebiegu) to jedynymi kosztami jakie będziecie ponosić będzie wymiana rozrządu co 70 tys. za ok. 1000zł (na częściach z górnej półki) i oleju za ok. 300zł (drogi filtr oleju)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie nie dostaniemy lepszego auta. Jednak przestrzegam przed samochodami z kręconym przebiegiem. Większość tych aut ze względu na cenę było kupowane przez firmę dlatego te auta mają dużo przejechane. Przed zakupem skonsultujcie albo nawet wyślijcie kogoś kto jest w temacie i potrafi rozpoznać takie auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nie miałem żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nie miałem żadnych problemów.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 I