Marzyłem o nim ot tyle opisu (tak naprawdę o 850 lub 940 TD ala nic się nie znalazło). Do codziennego uzytku mam bezduszne VW służbowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troszkę traktor ala to stara konstrukcja. Miło klekocze, w pracy jeżdżę nowa jetta 2.0 TDI i jest głośniejsza a co do komfortu i klimatu to nie ma co porównywac. Współczesne autka sa plastikowe i bez charakteru, ot po prostu poprawne wozidełka.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na razie super. Od czasu do czsu haczy wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Starsza konstrukcja zawieszenia nie pozwala poszaleć ale jak ktos rozsądnie jeździ to trzyma się drogi znakomicie.
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać nic ująć po prostu super.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, chć jak juz się czepiać to regulacja fotela w 440 to mistrzostwo, nie trzeba wkładać łapy między fotel a słupek między dzrzwiami.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na razie chłodzi super ogrzewa także nieźle oby sie nic nie popsuło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca doskonała, choć współczesne autka przy takich gabarytach maja lepsze wyniki - to już 10 lat a konstrukcja 850 ki ok. z 15
4,0
Wyciszenie
Dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką masę nie jest źel - w mieście małym ok. 7,5 przy bardzo lekkiej nodze, na trasie udało mi się zejść do 5,3 przy ok. 100km/h. To są wskazania komputerka dlatego trzeba je traktować z pewnym błędem. Zaznaczam, iz jeżdżę bardzo delikatnie. Nie lubie katować samochodu , żadnego nawet służbowego.
5,0
Stosunek jakość/cena
zapłaciłem dużo bo 20tys. za 1999r, szukałem 4 miesiące i myślę że trafiłm dobrze. Jest sporo zaniedbanych i zmęczonych życiem aut.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówka od stopu i czujnik biegu wstecznego 23zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie odpukać. Wymiana rozrządu itp to normalna eksploatacja.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]