Układ elektryczny
: śniedzieją kostki, przepalają sie żarówki H7,
Układ elektryczny
: tylna szyba nie grzeje
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
jest ok, ceny części nawet nie powalają, mondeo było w podobnej cenie
Wrażenia
5,0
Silnik
moc w nim jest na pewno, waży pond 1,5t rozpędza się żwawo, jest turbodziura, no ale to w końcu jednostka z lat 90. rozpędza się do 220 km/h więc czego wymagać więcej
4,0
Skrzynia biegów
jest ok, ale jak pojeździłem subaru, to wiem że są lepsi niż volvo
4,0
Układ jezdny
komfortowy, prędkość nie odczuwalna, łatwo się naciąć, trochę zamiata dupą, no ale w końcu to nie rajdówka. w zakręty wchodzi pewnie
Komfort
4,0
Widoczność
widać wszystko
4,0
Ergonomia
jak sie człowiek przyzwyczai to jest ok. no może włączniki szyb i blokada CZ powinny być gdzie indziej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
było ok, ale dmuchawa ma krótką żywotność i lubi sie zacinać, aha pękła nagrzewnica ciepłego powietrza, śmierdzi w aucie do dzisiaj płynem chłodniczym. ale poza tym jest ok. klima jak działa to chłodzi, ale UWAGA, też lubi se chłodnica klimy popękać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
można biegać po aucie, narty sanki do bagażnika i wio w teren
4,0
Wyciszenie
jest w miare cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
naprawde ekonomiczna jednostka
4,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypi tapicerka w okolicach podszybia, tylka klapa wkur...a na maxa. wszystkoi zależy od dnia jednego cisza, drugiego świerszcze, na szczęście Volvo na dobre głośniki co pozwala zagłuszyć piski
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie , chłodnica klimy, nagrzewnica + dmuchawa ( ogrzewanie wnętrza) przełącznik otwierania szyby sie zacinał, tylna szyba grzeje gdy chce. i raz nie chciał zapalić na deszczu( niewiem dlaczego)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]