Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 I

Staszek, Volvo V70XC 2,5 T 1998 rok automat, 10 lat temu
Silnik 2.5 20V Turbo AWD 193KM 142kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo V70 I 2.5 20V Turbo AWD 193KM 142kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,92
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : szwedzka stal, brak naprawdę śladów korozji jeśli tylko nie było uderzone, spawane czy tym podobne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
mimo upływu lat nadal potrafi wzbudzać zainteresowanie, dobre szwedzkie auto, wyważona konstrukcja jak na chłodnych Szwedów przystało, doskonałe wykończenie i jakość materiałów
Wrażenia
5,0
Silnik
w myśl zasady "dbaj, a pojeździsz" naprawdę niezawodny, szczególnie w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów, spory zapas mocy, dobre osiągi i jak na taką pojemność całkiem znośny apetyt na paliwo ale tylko 95 ! Niezawodna jednostka napędowa ale trzeba pamiętać m.in. o rozrządzie
5,0
Skrzynia biegów
automat z funkcjami sport, economic i winter, dobre przełożenia, potrafi zaskoczyć pozytywnie w przyśpieszaniu mimo rozmiarów autka, jeśli dba się o skrzynię potrafi długo służyć, również przy umiejętnej jeździe
5,0
Układ jezdny
precyzyjny i odporny na polskie warunki, nie ma z nim większych problemów jeśli wszystko jest serwisowane na czas bez kupowania kiepskich podróbek, wśród zamienników również są te doskonałej jakości za dobrą cenę
Komfort
5,0
Widoczność
autko dla osób, które nie boją się rozmiarów auta, nie ma większych problemów w mieście, a rozmiar samochodu nie przeszkadza w widoczności, dobrze przeszklone nadwozie
5,0
Ergonomia
pakowane i funkcjonalne kombi, dające dużo satysfakcji i radości w użytkowaniu, w firmie szczególnie, naprawdę fajna konstrukcja, bardzo praktyczna, jak to u Szwedów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
żadnych problemów zimą, latem, nawiewy działają, ogrzewanie typowo szwedzkie, wydajne i naprawdę dobre, grzane oba fotele oraz tył to bajka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygonie, komfortowo, sporo przestrzeni szczególnie właśnie w wersji kombi, dla kierowcy nawet wysokiego sporo miejsca za kierownicą, możliwość dostosowania położenia kierownicy to również fajne i praktyczne rozwiązanie. Ogólnie naprawdę pojemny samochgodzik
5,0
Wyciszenie
słychać szum silnika, właściwie mruczenie, czasami troszkę opony na kiepskich nawierzchniach ale ogólnie cicho i spokojnie, przy zadbanym zawieszeniu żadnych dźwięków wzbudzających niepokój
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kupując auto AWD z silnikiem 2,5 trzeba się liczyć z kosztami paliwa, części w zasadzie dostępne za przyzwoite pieniądze, sporo sklepów i hurtowni z oryginałami i bardzo dobrymi zamiennikami, wystarczy poszukać w internecie i jest okey
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem swoje za naprawdę grosze ale wiem, że warte każdych pieniędzy bo dobrze utrzymane i zadbane potrafi cieszyć długo swoją jakością, jeśli nie było autem wypadkowym i zajechanym to naprawdę potrafi mile zaskoczyć
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie same naprawdę drobiazgi, a głównie to podświetlenie liczników, wnętrza auta, poza tym bolączka Volvo to tzw. zimne luty w komputerze ABS co powoduje brak działającego licznika i wskazań komputera pokładowego, koszty naprawy to 100 złotych i po problemie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dosłownie nic mnie nie trafiło, pilnować należy rozrządu, termostatu, pompy wody, wymian oleju i filtrów, dbać o skrzynie biegów, łożysko podpory wału ( 4x4 ), krzyżak na wale smarować bo zatarty potrafi narobić sporych szkód m.in. uszkodzenie łożyska podpory wału i napędu tylnej osi

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 20V Turbo AWD 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V70 I