Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V60 II Kombi

Łukasz, 4 lata temu
Silnik 2.0 D4 190KM 140kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo V60 II  Kombi 2.0 D4 190KM 140kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,86
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : po ułożeniu skrzyni pod moją nogę, jeździ świetnie
Układ elektryczny : wszystko na swoim miejscu, bardzo intuicyjny interfejs
5,0
Całokształt
Nie wiem czemu, nie mogę dodać opinii z rzeczywistym przebiegiem na dzień dzisiejszy (31726km), strona wymusza max 1000km,a le moja poniższa opinnia jest po przejechaniu już ponad 30tyś km. Auto spełnia oczekiwania, niesamowicie wygodne fotele, można jechać tysiące kilometrów bez zmęczenia, czego nie doświadczyłem w poprzedniej Maździe czy Audi. Może nie jest najszybsze w porównaniu z niemiecką konkurencją, ale nie oczekiwałem, że będzie to auto zawsze pierwsze ze świateł. Myślę już o zmianie na takie samo, tylko z napędem 4x4. Polecam adaptacyjny tempomat i aktywne ledy, jedynie do widoku kamer 360 musiałem się przyzwyczaić odrobinę dłużej, gdyż wydawało mi się, że trochę zniekształca widok, ale po czasie było ok. Fajnie też, że roleta bagażnika ma dwie pozycje i można się zapakować prawie pod dach a bagaż ciągle jest ukryty pod roletą. Za pół roku wymiana na nowy! Polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie najszybszy przy tej mocy, ale w zupełności wystarczający. W trybie Dynamic, zaczyna go być słychać w kabinie, ale jeżdżąc na codzień z normalnymi obrotami silnika, jest bardzo w porządku i nie przeszkadza. Przy dużych mrozach też go trochę słychać, ale to nic uciążliwego
5,0
Skrzynia biegów
Pierwsze kilometry straszne i dziwne, ale na szczęście skrzynia się adaptuje i już po 100km było całkiem przyjemnie a po 1000km już bajka. Skrzynia w całości się ułożyła pod moją nogę i sama przyjemność z jazdy.
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny, może nie aż tak jak w BMW, ale jest ok, nie mam potrzeby, żeby był sztywniejszy. Utwardza się w miarę nabierania prędkości. Na parkingu bardzo miękko się manewruje.
5,0
Karoseria
Nie wiem co tu ocenić, dla mnie design super, mam wersję Inscription, także opływa elegancją.
Komfort
5,0
Widoczność
normalna dla segmentu, po przyzwyczajeniu się do kamer 360stopnii jest bardzo dobrze, pierwsze chwile z kamerami były niepewne, nie potrafiłem odnaleźć się w widoku, ale już jest ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu! Schowki mieszczą wszystko co wożę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, z telefonu można wentylować auto. Można zapamiętać ustawienia, by automatycznie podgrzewał fotele i kierownice w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno jak i moja znacznie niższa żona nie mamy problemów ze znalezieniem odpowiedniej pozycji
5,0
Wyciszenie
Nie znalazłem przeszkadzających hałasów, mam Harmana, także gra dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co bez awarii, koszt serwisu normalny
5,0
Stosunek jakość/cena
Tego oczekiwałem, kupiłem w rozsądnej cenie, jakość ok, materiały wyglądają na naturalne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nic się nie przydarzyło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciągle nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volvo V60 II

Liczba wpisów: 9

Volvo V60 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volvo V60 II  Kombi