Bardzo dobrze wykonany samochód. Aluminium to aluminium, skóra to skóra. Nawet plastiki to klasa sama w sobie. Godny konkurent dla niemieckich aut.
Co do spalania, średnia po 24tys km,( głównie po mieście krótkie trasy dużo korków, od czasu do czasu gdzieś dalej) wynosi 9,1L
Wrażenia
4,0
Silnik
Przed zakupem zastanawiałem się jak tak mały silniczek może pociągnąć budę segmentu C. Po zakupie jestem bardzo mile zaskoczony. Elastyczny, a jak depniesz to pokaże pazurek.
4,0
Skrzynia biegów
6-cio biegowy automat nie jest demonem szybkości zmiany biegu, czasami musi pomyśleć. Jest dobrze zestrojony z silnikiem. Na plus możliwość jazdy w trybie "manualnym"
5,0
Układ jezdny
Przy pakiecie R-Design amortyzatory są nieco twardsze a kierownica stawia przyjazny opór przy operowaniu. Przez mały i lekki silnik w samochodzie nie odczuwa się podsterowności przy ostrych zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność typowa jak w średnim kombi. Plus za duże lusterka.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Czy Volvo jest premium? TAK (ze względy na jakość wykonania, użyte materiały, technologie, nietuzinkowy design)
NIE ( standard wyposażenia lepiej niż w premium, opcje dodatkowe tańsze niż u Niemców)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T3 150KM 110kW
[l/100km]