Samochód jest komfortowy, bardzo wygodne fotele i doskonałe wyciszenie, dosyć twarde, ale ciągle przyjemne zawieszenie. Ilość miejsca porównując do innych marek niewielka, ale to każdy widzi decydując się na zakup. Dwa największe mankamenty: pobór oleju (w ASO powiedzieli, że to częste) oraz skrzypienie deski rozdzielczej, czego nie powinno być w 4 letnim aucie premium.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zużycie oleju: ok. 300 ml na 1000 km. Podobno ten typ tak ma :( Poza tym pracuje bardzo dobrze, równo, moment obrotowy od samego dołu, wydaje się że ma więcej niż 120 KM. Do codziennej jazdy zupełnie wystarczy. Spalanie: 6,5l/100km w trasie i ok. 7,2l/100km w mieście.
5,0
Skrzynia biegów
6-biegowy automat sprawdza się bardzo dobrze. Jedem zadowolony z jej pracy. Ponoć warto wymieniać w niej olej, by nie pojawiły się awarie.
4,0
Układ jezdny
Świetnie zestrojony układ kierowniczy, precyzyjny, auto bardzo dobrze się prowadzi, jest zwarte.
5,0
Karoseria
Nie mam zastrzeżeń, wszystko ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko fajnie widać.
5,0
Ergonomia
Przemyślane wnętrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa jak należy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tylnym siedzisku mogło być więcej miejsca, z przodu jest super.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest DOSKONAŁE. Jeździłem nowym BMW serii 5 i jest to ta sama półka.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis jest kosztowny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ekstra, auto mocno straciło na wartości i 4-5 letnie egzemplarze są w atrakcyjnych cenach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje. Jeżdżę 10 miesięcy (ok. 25 tys. km).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bierze olej :(
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D2 DRIVE-E 120KM 88kW
[l/100km]