Nie jest to rakieta ale jest czym jechać jak na 2.0t elastyczny. Idealny silnik do tej wielkości auta.
5,0
Skrzynia biegów
8 biegów. Nastawiona na standart. Nie jest sportowo szybka ale nie jest też eko ospała.
5,0
Układ jezdny
Na pewno nie gorzej niż u niemieckiej konkurencji. A porównuje do x1 x drive i a4 allroad. Volvo chyba nie przywiązuje tak uwagi do reklamy jak W/W firmy
3,0
Karoseria
Bardzo delikatny lakier.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność tylko na 4, ponieważ zawsze może być lepsza. Plus za duże lusterka.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna Klima.
Termostat szybko puszczą zimą.
Przysłowiowe "grzanie torby dobrze rozproszone po fotelu. Nie punktowe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zależy kto czego oczekuje. Znam ten samochód ponieważ to moje drugie v60 .Nie za wiele miejsca w bagażniku, ale mi to nie przeszkadza na długość snowboard 165cm się mieści lub rower 29er bez zdejmowania koła. Oczywiście przy złożonych siedzeniach i odsuniętym fotelu mocno do tyłu ponieważ mam 186 wzrostu .
4,0
Wyciszenie
Do 140 jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
T5 wygrany polestar 253km 400nm z papierów
Z hamowni 257km i 403nm
Na 15000tys km średnią to 9.8l
Po mieście 10.5l zimą 10.2 lato
Trasa z przepisami mieszane trochę expresówki trochę krajowej 7.8l
Trasa normalnie 8.5l
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak napisałem wcześniej jest to drugie moje v60 wcześniej było t3 bez awd.
Znam ten model od 2013 roku i zrobiłem łącznie ok 85tysi km . Samochód wart polecenia bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T5 245KM 180kW
[l/100km]