Przeniesienie napędu
: Automatyczna skrzynia pracuje świetnie.
5,0
Całokształt
Bardzo wygodny samochód. Wiele przydatnych systemów typu Volvo on Call, aktywny tempomat, aktywne światła długie, itp. 8 stopniowa skrzynia biegów działa bardzo płynnie. Sporo fajnych rozwiązań: w bagażniku miejsce na drobne przedmioty pod podłogą; ścianka dzieląca bagażnik na pół ułatwia codzienne korzystanie z bagażnika, ponieważ pojedyncze przedmioty nie latają po całym bagażniku w trakcie jazdy; skrytka za panelem środkowym; opuszczanie lusterek przy cofaniu (automat lub na przycisk).
Wrażenia
5,0
Silnik
Szkoda, że tylko 2.0 i 4 cylindry, ale nie można mieć wszystkiego. ;)
5,0
Skrzynia biegów
8 stopniowa skrzynia trzyma dosyć niskie obroty nawet przy wysokich prędkościach na autostradzie.
Dużo schowków, wszystko podświetlone. Panel środkowy ma sporo przycisków i trzeba się przyzwyczaić, ale wszystko jest jak najbardziej sensownie rozmieszczone.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety nie dało się zamówić wentylowanych foteli.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik w kombi mógłby być większy.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, ale to dopiero niecałe 10tys. przebiegu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, ale to dopiero niecałe 10tys. przebiegu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T5 245KM 180kW
[l/100km]