Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V50

Leon N., 4 lata temu
Silnik 2.0 TD 136KM 100kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V50 2.0 TD 136KM 100kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Super wykonanie i precyzja prowadzenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Kupiłem przez przypadek. Szukałem pojazdu na dojazdy do pracy i czasem gdzieś tam trase zrobić. Zapłaciłem 1/3 ceny rynkowej więc za to go bardzo lubię. Osobiście nie lubię diesli, ale czemu sobie odmawiać nowych doświadczeń motoryzacyjnych?
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny. Jak na razie po 40tkm zrobionych w 6 mcy oprócz dwumasy (3tyś) nic nie zrobiłem.
5,0
Skrzynia biegów
Jest okej. Chociaż na 6, to już dla mnie dynamiki zero. Ale po autostradach jeżdzę 5% ogółu tras. 5 do 100 wystarcza.
4,0
Układ jezdny
Małe to jest i lekkie więc takie mało przyklejone. Ale jeździ precyzyjnie bardzo.
5,0
Karoseria
Nie wiem co to znaczy karoseria ;) No karoseria jak karoseria.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widzę dobrze. Słupki z przodu trochę szerokie ale jak się przyzwyczaisz to nie ma z tym problemu.
5,0
Ergonomia
Mi się podoba ta szwedzka ergonomia. Chociaż guziczków dużo na konsoli środkowej po 2 tygodniach trafiam na oślep.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj powiem że jestem bardzo zaskoczony. Klima w 15 letnim aucie mrozi jaja :) A że to szwedzkie to i bardzo szybko też grzeje. Ma nawiewy na szyby boczne z przodu. Mi nic nie zaparowuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
V 50 to małe auto. Mam 170cm i ok 65 kg. I wg. mnie to idealne auto do max. takich gabarytów. Powyżej tego będzie z pewnością ciasno. Dzieci z tyłu nie narzekaja.
4,0
Wyciszenie
Diesel, więc słychać go. Przy 180 jest głośno. Do 100 to super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymieniałem dwumase pierwszy raz w życiu. I nie wiedziałem ze to tyle kosztuje. Poza tym to tanie jest na codzień. Z tym że ja utrzymuje terenöwki jeszcze, (V6 3.5) to trochę inaczej koszty widzę niżbym wcześniej jeździł punto w gazie :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania super. Cena... no płaci się za szwedzkie roboczogodziny :) Kurde, teraz widzę że te niemieckie auta to zwykłe tłuczki są. A miałem i a6 nawet :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam usterek drobiazgów. Chyba sensor poduszki kierowcy się zepsuł tylko.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Elektryka. Z tego co wiem to ponoć standard z tą elektryką.... więc.... od czasu do czasu: - przestaną działać szyby, wszystkie. Czasem nie można radia zmienić i cd też. Wyświetla nie istniejące usterki. Albo wyłącza się kokpit (wszystko gaśnie we wnętrzu!) przy 180 na autostardzie i gaśnie silnik, tak na 3 sek. Potem jedzie dalej. Niekiedy wyłącza się caly licznik. A najgorsze jest to że te błędy elektryki czasem zmniejszają moc silnika i to okrutnie! I wtedy też nie działa tempomat. To wszystko ponoć wina styków dziadowskiej skrzynki elektrycznej... nie wiem. Mam mocne nerwy i się tym nie przejmuje. Nauczyłem się to opanowywać. Odłączam wszyskie te kable grube na 5 minut, i po takiej operacji 2-3 tygodnie jest bez problemu. Jak się pojawiają, powtarzam procedurę. Nie chce mi sie iść do elektryka z tym, bo wiem że to nic nie da, tak z doświadczenia mówię. Skroi mnie 1k a jak usterka wróci to mi powie, no panie auto ma 15lat, to czego pan oczekuje :) Ale kiedyś to naprawię :)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V50