POSIADAM AUTKO 5 LAT OBECNIE PRZEJECHANE 300 TYS ZAKOCHANY JESTEM W TYM AUCIE ALE BEZAWARYJNE NIE JEST NIESTETY 170tys ALTERNATOR (WYMIANA NA NOWY STARY SIE SPALIL) PODUSZKI POD SILNIKIEM TURBINA REGENERACJA( PRZEPUSZCZAL OLEJ ) CZUJNIK SWIEC A OBECNIE CZEKAJA MNIE WTRYSKI JESLI KTOS OCZEKUJE NIEZAWODNOSCI NIESTETY TO NIE VOLVO CO KIEDYS ALE KOCHAM TO AUTO ZA WYGLAD I ELASTYCZNOSC JAK JEZDZISZ SPOKOJNIE MALO PALI NA TRASIE ZSZEDLEM DO 4,5 L JAK JEZDZISZ JAK DIABEL TO 8 - 9 :> KAZDY MUSI SAM JUZ OCENIC BARDZO DELIKATNE AUTO MUSISZ O NIE BARDZO DBAC I LAC DOBRE PALIWO ...
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK SUPER ELASTYCZNY POTRAFI DUZO PALIC PRZY SZYBKIEJ JEZDZIE ALE POTRAFI TEZ BYC OSZCZEDNY JESLI JESTES SPOKOJNYM KIEROWCA WERSJE SPRZED 2007 ROKU BEZ PDF DO 150 tys BEZ PROBLEMU POZNIEJ ZACZYNAJA SIE SCHODY
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNI JEST SUPER 6 BIEGOWKA PRZY PRZEBIEGU 300 tys zaczela mi sie zacinac niestety juz powoli siada ( manualna )
5,0
Układ jezdny
DLA MNIE UKLAD JEZDNY TO COS WSPANIALEGO POROWNANIE MAM MIEDZY SKODA OPEL ...BEZ POROWNANIA
Komfort
5,0
Widoczność
JAK POPRZEDNICY NIGDY NIE SIEDZIALEM W WYGODNIEJSZYM FOTELU ...MASAKRA SUPER
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
KOSZTY ROZRZADU SERWISOW I ZNALEZIENIU PORZADNEGO WARSZTATU NIEAUTORYZOWANEGO KTORY OBSLUZY VOLVO W BYDGOSZCZY GRANICZY Z CUDEM ..
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OCZEKIWALEM COS Z SKANDYNAWSKIEJ NIEZAWODNOSCI NIESTETY TO JUZ NIE SA MODELE Z LAT 90 STYCH KANCIASTE ALE JAK CZOLG NIE DO ZAJECHANIA
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TURBINA EGR WTRYSKI SKRZYNIA ALTERNATOR MNIEJ WIECEJ TAKIE WYDATKI PRZY PRZEBIEGU 300 tys
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW
[l/100km]