Silnik
: elastyczny i niezawodny, filtr PDF no problem
4,0
Całokształt
Zecydowanie wart zakupu, w tej cenie nie ma chyba równie dobrego auta klasy premium
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobra elastyczność, do 170 km/h nie ma stresu na autostradzie, przyspiesza płynnie. 150 km/h i spalanie 6,5 l super
5,0
Skrzynia biegów
bardzo płynnie i czysto pracuje
5,0
Układ jezdny
Twarde i przez to bazpieczne, dobrze wyczuwalna droga. Widać że to z Focusa czyli bardz dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest bardzo dobrze , szybko chłodzi, ogrzewanie normalnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe auto i mało miejsca ale jest jak szyty na miarę, kierowca i pasarzer obok ma bardzo komfortowo. Tył ciasno.
4,0
Wyciszenie
tak do 120 cicho, potem już szumi wiatr
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobrze, rewelacji nie ma ale jest dobrze, średnio 6,5 litra, przy szybkiej autostradowej 140-160 km/h wychodzi. ok 7L
5,0
Stosunek jakość/cena
używane mają super ceny w stosunku do jakości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgów praktycznie nic, wszystko działa ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wsumie poza normalnymi elementami eksploatacyjnymi wszystko ok, tłumik drgań ( koło dwumasowe ) wymieniłem wraz ze sprzęgłem przy 210 tyś km czyli wytrzymało bardzo dożo, tak samo jak rozrząd wraz z pompom wody wymieniłem dopiero teraz. Zero problemu z filtrem cząstek stałych ale pilnuję żeby po tygodniu jazdy ( 2-5 km dziennie ) raz w tygodniu zrobić trasę z 50 km w jedną stronę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW
[l/100km]