Układ elektryczny
: moduł bocznej szyby - koszt nowego 800 zł!!!!
3,0
Całokształt
Moja wersja R-DESIGN, pasjonaci V50 wiedzą, że jest to model mocno różniacy się od zwykłej v-50tki :)
wnętrze starannie wzbogacone dwukolorową skórzaną tapicerką.
z zewnątrz kilka drobnych detali również pokazuje róznicę.
Wrażenia
4,0
Silnik
136 konny fabrycznie-szału nie ma. Mam chipa, który daje w efekcie 150km. tu już komfort się zmienia na znacznie lepszy.
4,0
Skrzynia biegów
plusem jest 6-biegowa skrzynia, niestety biegi dość krótkie. trzeba się namachać.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie oceniam przeciętnie. wnętrze nie jest zbyt duże aby musiało się tak długo nagrzewać.
No ale jak to diesel...
dwustrefowy klimatronik działa bez zastrzeżeń.
brakuje pogrzewanej przedniej szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo mało miejsca wewnątrz.
Bagażnik obszerny i pakowny.
Komfortowo i wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mała pojemność baku to delikatny minus. tankowanie co 700 km jest czasami uciążliwe ;)
średnie spalanie w mieście to 7,1l - zimą. przy dość dynamicznym stylu jazdy
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW
[l/100km]