Zawieszenie
: łożysko - a że się nie da to cała piasta do wymiany :(
Inne
: Teleskopy tylniej klapy jak jest zimno to nie podnoszą bagażnika do końca
5,0
Całokształt
Ja kupiłbym to autko jeszcze raz :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Ja mam wersję 136KM w zupełności wystarczy do jazdy (robię ok 12 tys. km rocznie)
Choć teraz wybrałbym silniejszą wersję, albo Alfę 159 2,4JTD 210KM - ale to dlatego, bo się przyzwyczaiłem.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, krótkie przełożenia.
Choć Alfa romeo 159 ma w moim odczuciu dużo lepszą skrzynię.
5,0
Układ jezdny
Jak ktoś lubi miękko to się rozczaruje.
Dla mnie jest w sam raz.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak kupujecie to wybierajcie modele z czujnikami z tyłu bo z tym jest kiszka (ciężko wyczuć kiedy jest już blisko, trzeba się przyzwyczaić).
Mi na początku zawsze brakowało 0,5m.
5,0
Ergonomia
Po prostu intuicja i już
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dbać-Odgrzybiać, nabijać i jest git ( autko zaczyna grzać po jakiś 2 km jazdy (mazda 6 {kolegi} zaczyna grzać po jakiś 200m ale tam jest wabasto
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny z dwoma dziećmi to w sam raz
5,0
Wyciszenie
Kolega ma Mazde 6 i spytał się na początku, jak wsiadł do v50, czy to nie benz. bo \"coś cicho chodzi\"
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,3 - Zimny silnik/4.5-7.5 - zależy czy jade przepisowo czy 200/h
cena przegladu - wymiana filtrów(kabinowy,powierza,oleju,paliwowy), oleju - 550 zl ?(w tym olej 220zl - Castrol EDGE 5w40) + robocizna
zmiana rozrzadu - 450zl + robocizna
Nigdy nie bylem z autem w ASO, gdyż mam mechanika który zna sie na rzeczy (BOSCH Service St. Wola-POLECAM)
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi ale jak chce się jeździć VOLVO to trzeba płacić
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autko się starzeje i takie rzeczy jak:
Łożyska(trzeba wymienić całą piaste), teleskopy tylniej klapy, tarcze czy klocki mogą się zużyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW
[l/100km]