Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V50

volwik, 15 lat temu
Silnik 2.0 TD 136KM 100kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volvo V50 2.0 TD 136KM 100kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : najmocniesza strona,właściwości jezdne tego średniaka są naprawde godne docenienia, Nie wykonanie !!, ( coś mi tu francuskim wykonawstwem zalatuje, podobno ich diesle zawsze lały )
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : wyciek ( simering)
Układ elektryczny : woooolnnnoooo właczaj i wyłączaj stacyjkę, komp może niezdążyć i alba rozładuje ci akumulator albo nie będziesz słuchał radio dopuki nie wyjmiesz kluczyka i ponowne nie uruchomisz
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
od strony eksploatacji 5 *, ELASTYCZNOŚĆ NAWET 6*, jednak technicznie już dwa razy wycieki i serwis ..., oczywiscie po gwarancji
3,0
Skrzynia biegów
mam 6 manualna, jednak daleko jej do skrzyni z v40 czy nawet tej z VW, zawsze się \"zastanawia\" przy zmianie,
5,0
Układ jezdny
w pełni zasługuje na 5, wyraźna przewaga nad V40
Komfort
5,0
Widoczność
tak powinno być we wszystkich samochodach, choć czujniki parkowania to dobra sprawa, zwłaszcza dla mojej ..
4,0
Ergonomia
znowu wracam z sentymentem do V40, tam miałem topowy model systemu audio, teraz podstawowy. zwłaszcza boli obsługa radia, porazka. masz kilkanaście a może i więcej przycisków jak szachownica, i szukaj sobie. brak gniazda ele. w bagażniku, a lodówka tego wymaga, ta z volvo mam tyci kabelek i wiecznie dzieciaki go wypinają
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
niby dobrze ale w poprzednim modelu nie czułem w zimie chłodzenia, co tu jest normą, najpierw ok. szybko i sprawnie podgrzewa, a pózniej .... studzi !
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
b. wygodnie z przodu, tył gorzej, ciasniej i zbyt \"płaskie\" nietrzynające siedzenia.
5,0
Wyciszenie
już po chwili można zapomnieć że to disel, zwłaszcza na lepszym paliwie, na drodze nie ustepuje chociażby A6, no chyba że jedziesz powyżej 160 km/h, to słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
sam przejechałem te 120 tyś, 6,2 to dla mnie norma, a jak jadę w kiepskich warunkach i nie przekraczam 100 to nawet poniżej 5 l
3,0
Stosunek jakość/cena
moim zdaniem znaczek Volvo jest przeszacowany, te kilkanaście procent w dół nie zaszkodziłoby, może warto poszukać na wiosnę modeli z ub. roku, zastanowię się, ;-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
a to spryskiwacz, a to zamek w drzwiach,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w. i dalej tarcze przy niespełna 50 tyś, wycieki pierwsze po 80 tyś, serwis to już znajomi, V50 nie pozwoli o nich zapomnieć.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V50 2.0 TD 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V50