Silnik to największy atut tego auta, Mało który silnik tej pojemności ma takiego \"kopa\". Przyjemny dzwięk pracy na wolnych obrotach. Doskonała elastyczność. 6 bieg na autostradzie to jak zbawienie.
5,0
Skrzynia biegów
dobrze zestrojona, nie trzeba zbyt często redukować, doskonale radzi sobie przy niskich obrotach, pracuje płynnie i ma małe skoki między biegami.
2,0
Układ jezdny
Tragedia na naszych drogach. Trzęsie i dudni. Odradzam opony o niskim profilu. Najlepiej sprawdzają się 65.
Komfort
4,0
Widoczność
nie najgorsza
4,0
Ergonomia
może być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ciasno a z tyłu tylko dzieci. Bagażnik jak na kombi straszliwie mały.
4,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać ale koła strasznie.Warto zaznaczyć że wewnątrz nic nie skrzypi , nic nie trzeszczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa śladowe, koszty przeglądów wysokie jak to w Volvo, naprawy kosztowne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
turbia po 50000 i rozrusznik po 80000, układ hamulcowy po 30000.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW
[l/100km]