Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V50

vacant2002@wp.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 TD 136KM 100kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 56 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo V50 2.0 TD 136KM 100kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
3,38
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : design :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : komputer, komputer, komputer...
4,0
Całokształt
Mimo problemow z eletronika, ocena jak najbardziej dobra. Nadrabia wygladem :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Ekonomiczny, dynamiczny, ciagnie od samego dolu. Ale glosny jak traktor.
5,0
Skrzynia biegów
Idealnie zestrojona skrzynia, przyczynia sie do ekonomiki silnika :)
4,0
Układ jezdny
Sztywny, ale nie trzesnie na dziurach. Ladnie tlumi. Auto trzyma sie drogi jak "gowno podeszwy" (parafraza cytatu). Niestety po uszkodzeniu i uderzeniu bokiem w kraweznik przy poslizgu, panowie z Volvo w Krakowie nie byli w stanie usunac usterki. Wciaz wyje. Nadzieja w Drywie w Gdansku przy najblizszym przegladzie
Komfort
3,0
Widoczność
Przod ok, ale slupki i przednie, i boczne na maksa grube. Na pewno nie bez powodu (klatka mocniejsza zapewne), ale utrudniaja przy manewrach na parkingach. Niemniej jest park assist.
2,0
Ergonomia
Zle, zle, zle. Wchodzisz do auta i wlasciwie nie mozna sie ruszyc. Opiete na kierowcy jak lateksowe wdzianko. Male schowki w drzwiach (ktos juz napisal, ze na chusteczki - ma racje). Schowek w podlokietniuku maly i plytki. Schowek za radiem - wlasciwie kierowca nic z niego nie wyciagnie, wiec malo uzyteczny. A schowek "na rekawiczki" dlugi i ciasny. Plusem jest maly uchwyt na karty na stacje benzynowe. Bagaznik - belka z roleta zajmuje duzo cennego w tym aucie miejsca. Bagaznik zaskakujaco maly w porownaniu z podobnumi autami. Zapakowany po dach udalo mi sie zmiescic do S40 (zastepczego). Dziwne, ale wlasnie przez ta cholerna belke tyle miejsca sie traci. Mozliwoscie ustawienia fotela i kierownicy pozwalaja na takie dobranie pozycji, ze kazdy kierowca bedzie zadowolony, a i tak wszystkie potrzebne wlaczniki i pokretla beda pod reka. Sterowanie radiem na kierownicy to duzy plus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dla mnie bomba. Nie uzywam co prawda trybu auto, ale reczne nastawy idealnie tworza klimat w srodku, ze nie czuje sie oddzialywania z zewnatrz.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla dwojga plus male dzieci. Za kierowca i pasazerem wlasciwie nie da sie juz siasc, bo jest malo miejsca na nogi.
2,0
Wyciszenie
Wg kierowcy Octavii 1.9TDI, gorzej niz wlasnie w tym aucie. Wg mnie - tez nie najlepiej. Przy tej cenie (prawie maksymalnie wyposazenie) powinno byc jak w Lexusie IS 220d albo przynajmniej Avensis diesel. Warto tez dolozyc do radia, bo podstawowy model jest cienki. High Performance jest w porzadku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie mieszane kolo 6,2-6,8l/100km
2,0
Stosunek jakość/cena
W moim wypadku zle, a gdyby sie nie rypal, bylo by przecietnie. Za te pieniadze mozna miec wiekszego Avensisa kombi albo Subaru Legacy (w dieslu i AWD, skory, etc.)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moj egzemplarz jest jakis trafiony. Non stop problemy z elektronika - a to jakies czujniki poduszek, napinaczy pasow, problemy z radiem, ogrzewaniem (np. jedna strefa daje na maksa goraco, druga ziemno, oczywiscie usterka w serwisie nie wystepuje i nie da sie im udowodnic, ze cos takiego ma miejsce, ale soft upgraduja), uszkodzony odcinek ledzwiowy fotela - cos sie zlamalo i czekalem na wymiane, zlazila skora z kierownicy - do wymieniona, problem z szyba kierowcy - cos jest zle ustawione i odbija sama i odtwieta sie automatycznie przy zamykaniu, obudawa zegarow wciaz sie przekrzywia i musi byc poprawiana. Poki co auto na gwarancji, ale jeszcze tylko 4 miesiace i sie zaczynam bac :/ Fabrycznie zlamane bylo mocowanie radia, w wyniku czego odebrane auto zaraz po kupnie wyladowalo w serwisie na wymianie nagrzewnicy, bo do niej jest radio montowane
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z rozrusznikiem - czasami nie zaskakuje. Oczywiscie w salonie problem nie wystepuje, wiec nie wiedza co zrobic.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V50 2.0 TD 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V50