Inne
: Wyciszenie wnętrza - na poziomie klasy premium
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Jakość, niezawodność, wyciszenie, dynamika i brzmienie 5 cylindrowego silnika - super samochód nie generujący niepotrzebnych kosztów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemny pomruk 5 cylindrów, świetna elastyczność, konstrukcja oparta na trwałym D5, ostatni tego typu samochód z takim napędem.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, biegi dobrze zestopniowane.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie pewne, zawieszenie sztywne, jest wrażenie "zwartości" samochodu, ale przy tym komfortowe. Przy 200 km/h pewne prowadzenie.
5,0
Karoseria
Jedno z ładniejszych kombi - moim zdaniem
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów
4,0
Ergonomia
Brakuje uchwytów, schowków a te co są to są za małe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, sprawnie wentyluje o ogrzewa wnętrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm, z przodu okej, chociaż da się odczuć, że jest to kompakt (wąsko we wnętrzu). Z tyłu nie ma co się oszukiwać szału nie ma, dla małych osób i dzieci nie ma problemu, więksi będą mieli ciasno. Bagażnik po wyjęciu rolety w miarę ustawny, ale znowu nie jest to wielki cargo, tylko małe kombi. Rower szosowy po demontażu kół mieści się w poprzek.
5,0
Wyciszenie
Mega, poprzedni model jakim jeździłem to było S40 z 2009, zmiana niesamowita, bardzo cicho porównywalnie z naprawdę o klasę lub dwie wyższymi samochodami.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty porównywane z fordem focusem - dużo części do niego pasuje. Niskie stawki za ubezpieczenie dla tego modelu
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką kwotę nie widzę alternatywy - ładne, solidnie wykończone, w miarę mocne i przy okazji oszczędne kombi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuty klakson i przepalona żarówka ksenon, pozostałe to wymiany eksploatacyjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 150KM 110kW
[l/100km]