Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V50

Romuald, 5 lat temu
Silnik 2.0 D3 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo V50 2.0 D3 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyciszenie wnętrza - na poziomie klasy premium
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Jakość, niezawodność, wyciszenie, dynamika i brzmienie 5 cylindrowego silnika - super samochód nie generujący niepotrzebnych kosztów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemny pomruk 5 cylindrów, świetna elastyczność, konstrukcja oparta na trwałym D5, ostatni tego typu samochód z takim napędem.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, biegi dobrze zestopniowane.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie pewne, zawieszenie sztywne, jest wrażenie "zwartości" samochodu, ale przy tym komfortowe. Przy 200 km/h pewne prowadzenie.
5,0
Karoseria
Jedno z ładniejszych kombi - moim zdaniem
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów
4,0
Ergonomia
Brakuje uchwytów, schowków a te co są to są za małe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, sprawnie wentyluje o ogrzewa wnętrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm, z przodu okej, chociaż da się odczuć, że jest to kompakt (wąsko we wnętrzu). Z tyłu nie ma co się oszukiwać szału nie ma, dla małych osób i dzieci nie ma problemu, więksi będą mieli ciasno. Bagażnik po wyjęciu rolety w miarę ustawny, ale znowu nie jest to wielki cargo, tylko małe kombi. Rower szosowy po demontażu kół mieści się w poprzek.
5,0
Wyciszenie
Mega, poprzedni model jakim jeździłem to było S40 z 2009, zmiana niesamowita, bardzo cicho porównywalnie z naprawdę o klasę lub dwie wyższymi samochodami.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty porównywane z fordem focusem - dużo części do niego pasuje. Niskie stawki za ubezpieczenie dla tego modelu
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką kwotę nie widzę alternatywy - ładne, solidnie wykończone, w miarę mocne i przy okazji oszczędne kombi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuty klakson i przepalona żarówka ksenon, pozostałe to wymiany eksploatacyjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V50