zaskakuje negatywnie po przesiadce z Toyoty D-4D 2,0d - dynamicznej , a przy tym nieprzecietnie oszczednej bez wzgl na sposob jazdy - moja V50 pali ze hey .. nawet przy piorkowym deptaniu gazu na dlugiej trasie - zejsc ponizej 7l sie nie da .. - diesel !!! na autostradzie ( nie powiem szybka 160-180 ) tankowalem co 400 km !!! przy toyocie to niemozliwe ( 800-900 km jak nic ). Dynamika , przyspieszenia - to jest OK - chociaz toya tez by zostawila to niby mocniejsze V50 w tyle przy manewrach na trasie ; volvo ciut wolniej reaguje na gaz ; pisze to poniewaz po danych techn liczylem na co najmniej tak samo dynamiczne i oszczedne auto - a jest gorzej. Pozytyw to wyposazenie , og. komfort - i oczywista - kupno prawie rocznego auta w serwisie w Berlinie z pelna 2letnia gwarancja .
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Ciche jest rzeczywiscie ; po 190 zejdzie sie do 160 to jakby sie jechalo 50-tka po miescie ; po ustabilizowaniu jazdy , te 160 to jakby 90 na trasie ;
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobre , chociaz klima wolno chlodzi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w miare ; schowkow 0 , to kiepsko .
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
aha- bezpieczenstwo - trafilem dzika w trasie - odpalilem pojechalem dalej - nawet swiatla nieruszone - plastki sie wgiely , maska troche zagiela , dol nieruszony ; z zewnatrz -jezdzilem prawie miesiac zanim sciagnieto czesci i prawie nie bylo widac ze bylo trahhhh
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie bez wiekszych zarzutow
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 150KM 110kW
[l/100km]