Auto strasznie toporne w lato - silnik jest bardzo wrażliwy na uboższe (gorące) powietrze z zewnątrz + klima BARDZO obciąża ten silnik.W zimę jeździ normalnie, a w lato łapie strasznego "muła" i nie da się tym jeździć od 1tyś do 3 tyś obrotów. Dodatkowo pali gaz i olej jak smok - nie wiem jak można tym jeździć na benzynie (szczególnie po mieście) - w ciągłych korkach 14l gazu to nie problem, za to w trasie 130-140km/h jest znośnie - 11l max. W moim przypadku silnik jest chyba po remoncie, dolewkę oleju robię co 2-3k km. Na uwagę zasługuje porządne jak na cenę auta - wygłuszenie oraz prowadzenie - wzorowe. Wkurzające może być dla niektórych STRASZNIE twarde zawieszenie oraz w gratisie dostajemy gówniany wielowahacz z tyłu (remont 1 tyś +). Jeśli trafimy na pechową sztukę to trzeba też wspomnieć o ciężko chodzącym sprzęgle (gdy zostało mało okładziny sprzęgłowej tzw. "kończy się") oraz jeśli mechanik/poprzedni właściciel skopie coś z linkami skrzyni biegów - będzie chodzić ciężko lewarek. Podsumowując, gdyby nie przednie fotele, które sprawiają, że można w aucie wysiedzieć 8h+, to zastanowiłbym się dwa razy nad zakupem tego złomu, a przynajmniej wybrałbym silnik 2.4 - więcej mocy a spalanie to samo + 5 cylindrowa nie zniszczalna konstrukcja.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 125KM 92kW
[l/100km]