Układ elektryczny
: Kto to zaprojektował, to powinien się w piekle smażyć.
2,0
Całokształt
Auto mem. Kto wierzy w legendarną odporność na korozję, pancerne silniki i bezawaryjność, może się srogo zawieźć.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wspólne dzieło Mazdy, Forda i Volvo. Lubi wypić paliwo i olej. Ma problematyczne klapy wirowe, problem z pierścieniami i dodatkowo słabo napędza ciężkie auto. Praca na wolnych obrotach pozostawia wiele do życzenia.
3,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjne MTX75 z Forda. Skrzynia, która zaniedbana hałasuje, dodatkowo w aucie jest dwumasa.
4,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi dobrze, ale po tylu latach zawieszenie będzie skorodowane i bez cięcia śrub się nie obejdzie.
3,0
Karoseria
Rdza jest. Może to kwestia używania w Szwecji, ale podłoga jest skorodowana.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu ocenić można na OK. Mimo rozmiarów do tyłu jest spoko, tylko do przodu z racji dużej maski jest gorzej.
3,0
Ergonomia
Wygodne fotele. Nieco niewygodne ustawianie klimatyzacji guzikami.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie parują, klima chłodzi.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest po prostu ciasne.
4,0
Wyciszenie
Silnik słychać - kwestia obrotów i zestopniowania skrzyni. Dobre odizolowanie od hałasów zewnętrznych.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysokie spalanie i częste awarie.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto zupełnie niewarte swoich aktualnych cen średnich.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zanim kupisz auto poszukaj takie rzeczy jak: CEM, CCM, ECM, blokada rygla kierownicy, branie oleju w 1.8 i 2.0, pękające tłoki w 2.4 i 2.5 turbo, usterki poduszki zawieszenia, usterki przegubów, klapy wirowe w benzynach.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 125KM 92kW
[l/100km]