Auto piękne, eleganckie, najbardziej bezpieczne auto w swojej klasie, po przez klatke bezpieczenstwa seryjnie zamontowana pod tapicerka, sprawia wrazenie malego czołgu. LEkko agresywna sylwetka, sztywne zawieszenie i precyzyjny uklad kierowniczy sprawia ze auto lubi dynamiczną jazde. Zawieszenie od Forda fokusa wiec koszty utrzymania przecietne.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.8 125koni daje rade ale przydal by sie większy.
Instalacja LPG go zabiła po 110t km z gazem
5,0
Skrzynia biegów
ok. drazek krotki i precyzyjny,
5,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi jak przyklejony, bardzo precyzyjny. Wzór... ale dość twarde zawieszenie.
5,0
Karoseria
gruba blacha, u mnie nie gniła
Klatka bezpieczenstwa wbudowana seryjnie pod tapicerke sprawia ze auto jest liderem w bespieczenstwie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Praktyczny minimalizm z gustem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime cieple powietrze leci po jakiejs 1-2 min. Kumpel myślał ze mam webasto :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód dobrze, tył średnio.
4,0
Wyciszenie
jest ok, ale mogło by byc troche ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak to z autem.. jak popsuje sie cos typowo Volvoskiego to ceny jak z mercedesem.
5,0
Stosunek jakość/cena
za nie wielkie pieniądze auto bliskie ideału.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od czasu do czasu auto lubi zrobić psikusa i elektryka w aucie szaleje ale na szczescie zawsze samemu udawało mi sie to ogarnąc.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiodło, ale pare razy nastraszyło :) a finalnie lpg zajechało zawory.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 125KM 92kW
[l/100km]