Karoseria
: Oryginalny design, który dugo się nie znudzi :)
5,0
Całokształt
Super samochód
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik Forda na łańcuchu rozrządu. Wystarczająca dynamika. Spalanie zgodne ze specyfikacją producenta. Wtedy kiedy moc jest potrzebna to jest
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, dobrze dobrane przełożenia. Przydałby się 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Niby z Focusa, ale jest lepiej. Po 90 tys jedynie typowe usterki zawieszenia - wahacze. Auto eksploatowane w Polsce od nowości. Amortyzatory bardzo trwałe. Przy 90 tys skuteczność 85%
Komfort
3,0
Widoczność
Słabo do tyłu. Przydałyby się czujniki parkowania z tyłu. W mojej wersji - kinetic - niestety nie ma :(
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - trochę mało schowków, ale z drugiej strony nie upycha się w kabinie niepotrzebnych rzeczy :) Fotele z przodu i tyłu bardzo wygodne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybkie nagrzewanie i bardzo efektywna klimatyzacja. Nawiew na przednią szybę niezwykle skuteczny w odmrażaniu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja - z tyłu mogłoby być więcej miejsca. Bagażnik zachęca do efektywnego pakowania - dla dobrze planujących zupełnie wystarczający
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przejechałem jeszcze za mało, żeby dawać ostateczną opinię, ale jestem pozytywnie zaskoczony. Straszono mnie benzyną, a tutaj wynik 7.5 średnio - dla mnie powyżej oczekiwań
3,0
Stosunek jakość/cena
Serwis autoryzowany drogi, ale stacje nieautoryzowane oferują wszystko za połowę ceny. Chociaż przegląd w Volvo Wadowscy kosztował mnie ostatnio 670 PLN - więc nie jest źle. Starsze modele mają dodatkowe zniżki ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 125KM 92kW
[l/100km]