Zawieszenie
: Drogie zintegrowane części (łozyska z piastami).
Inne
: Ciagle coś wuskakuje, komputer pisze po niemiecku że ładowanie, że osłabiona moc silnika itp.
2,0
Całokształt
Szwedzkie auto, produkowane w Belgi na chińskich częściach .
Wrażenia
2,0
Silnik
Słaby silnik. Za duże spalanie jak na 1,6. Problemy z przepustnicą, cewką, wariatorem. Brak płynności przy zmianie biegów.
4,0
Skrzynia biegów
Może być.
5,0
Układ jezdny
Brak zarzutów. Przy 200 tyś. rozleciały się wszystkie łożyska (huczały) i przednie amortyzatory. Przy tym przebiegu miały prawo.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność z czujnikiem cofania zasługuje na 5 gwiazdek.
4,0
Ergonomia
Mercedes to nie jest, ale komfort jazdy godny polecenia.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nastawiasz nawiew po swojemu a samochód dmucha po swojemu. Sterowanie kanałami nawiewu działa jak chce. Trzeba korygować ręcznie przy kratkach nawiewu. Przy 180tyś. wymiana chłodnicy klimatyzacji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca 190 cm wzrostu. Pasażer z tyłu o podobnym wzroście ma już problem z nogami. Bagażnik malutki i jeszcze ta idiotyczna zwijana roleta, którą trzeba zostawić w domu przy wyjazdach wakacyjnych.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe wyciszenie. Wkurza mnie jedynie świst założonego bagażnika dachowego, poza tym ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autostrada Grudziądz-Łódź, 100 km/h, bez klimy 8,4 l . Wyjazd na wakacje dwa rowery i box na dachu, klima i non-stop 130 km/h 12 l. Codzienna jazda po mieście 300 tyś. do pracy 2,5 km 10 l. Wyniki podane w LPG, 10tyś km/rok, w tym około 60 l benzyny. V50 1,6 b/lpg 2005 r. nie ma tego modelu w wyszukiwarce AutoCentrum.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jedyny plus to koszt gazu 2zł. Co daje średnio 20 zł za 100 km. Ale co zaoszczędziłem na paliwie to wydałem na części. łożysko z piastą 350 zł, chłodnica klimy 800 zł, itd.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 100KM 74kW
[l/100km]